Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wow,dette var lurtHer er vårt system. Disse plastbeholderne er fra Ikea og heter Sortera. De fire nederste tar 60 liter og de to på toppen tar 40 liter mener jeg. Den vi ikke ser står det undertøy på og det vasker jeg på 60grader. Sengklær vasker jeg med en gang jeg tar de av, det tar så mye plass viss ikke.![]()
De har nettbutikk ;-) Jeg er veldig fornøyd, det er praktisk og tar ikke så mye plass siden man bare stabler de på oppå hverandre.Wow,dette var lurtSer ikke ut som det tar så mye plass heller
Synd Ikea er så langt unna der jeg bor...
Her er vårt system. Disse plastbeholderne er fra Ikea og heter Sortera. De fire nederste tar 60 liter og de to på toppen tar 40 liter mener jeg. Den vi ikke ser står det undertøy på og det vasker jeg på 60grader. Sengklær vasker jeg med en gang jeg tar de av, det tar så mye plass viss ikke.![]()
De fire nederste er 60 liter mens de to på toppen er 40 liter mener jeg. Lappene har jeg printet ut, laminert og limt på selv.Har du satt på lapper selv eller?hvor mange liter er dine på?
De fire nederste er 60 liter mens de to på toppen er 40 liter mener jeg. Lappene har jeg printet ut, laminert og limt på selv.![]()