V
Velskapt
Guest
i fjeset,noen som vet hva som hjelper?vil ha de vekk....[:@]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Steike banan
hudorm du mener??
ORIGINAL: tigergutt4
bruk damp på huden en gang i uken og så peeler du etter på, før du peeler kan du og forsøke å få det ut, men om de ikke kommer med en gang så la de være.
jeg har blitt kvitt mange på denne måten, og noen av de har vært kjempe lange
ORIGINAL: nalille
Blått-lys behandling hjelper veldig godt!!
Jeg gikk til det pga. kviser. Hjalp ikke på kvisene siden det kun var hormonelt, men alt av hudormer forsvant!
Kostet 500kr behandlingen, så det er kansje litt mye for bare hudormer.
Lancome har en hvit-leire maske som er veldig god, og så kan du prøve sånne hvite "lapper" som du klistrer på med vann og når du river dem av så henger det hudormer fast..
ORIGINAL: Jubelmusa
Jeg gikk til det pga. kviser. Hjalp ikke på kvisene siden det kun var hormonelt, men alt av hudormer forsvant!
Lancome har en hvit-leire maske som er veldig god, og så kan du prøve sånne hvite "lapper" som du klistrer på med vann og når du river dem av så henger det hudormer fast..
Disse hvite "lappene"...funker de?
ORIGINAL: Jubelmusa
Disse hvite "lappene"...funker de?