Sorte prikker

• Trådstarter Trådstarter Velskapt
  • Opprettet Opprettet
V

Velskapt

Guest
i fjeset,noen som vet hva som hjelper?vil ha de vekk....[:@]

ingen som vet?såg det innlegget med kviser,men har ikke det så kan vel ikke bruke den?[:)]

dytt

nei fader eller det sliter jeg og med... har prøvd snart alt...blir gal[&:] det er jo bare såååå sexy da[:'(]

ORIGINAL: Steike banan

hudorm du mener??

hvertfall det jeg mener

kan man gå til legen og få noe resept på det?såg i et innlegg at noen skreiv det[:)]

bruk damp på huden en gang i uken og så peeler du etter på, før du peeler kan du og forsøke å få det ut, men om de ikke kommer med en gang så la de være.

jeg har blitt kvitt mange på denne måten, og noen av de har vært kjempe lange

åssen får jeg dampa ansiktet da?

ORIGINAL: tigergutt4

bruk damp på huden en gang i uken og så peeler du etter på, før du peeler kan du og forsøke å få det ut, men om de ikke kommer med en gang så la de være.

jeg har blitt kvitt mange på denne måten, og noen av de har vært kjempe lange

det er også det jeg gjør... klemmer de ut før de blir for store![8D]

ja men åssen damper?koke vann i en kasserolle og står over den med et hånkle over?så dampen ikke går ut?

ORIGINAL: nalille

Blått-lys behandling hjelper veldig godt!!
Jeg gikk til det pga. kviser. Hjalp ikke på kvisene siden det kun var hormonelt, men alt av hudormer forsvant!
Kostet 500kr behandlingen, så det er kansje litt mye for bare hudormer.

Lancome har en hvit-leire maske som er veldig god, og så kan du prøve sånne hvite "lapper" som du klistrer på med vann og når du river dem av så henger det hudormer fast..

Disse hvite "lappene"...funker de?

ORIGINAL: Jubelmusa

Jeg gikk til det pga. kviser. Hjalp ikke på kvisene siden det kun var hormonelt, men alt av hudormer forsvant!

Lancome har en hvit-leire maske som er veldig god, og så kan du prøve sånne hvite "lapper" som du klistrer på med vann og når du river dem av så henger det hudormer fast..

ja, de hvite lappene fungerer helt supert. Men vet ikke hvor man får tak i den hen nå. Kjøpte selv noen pakker for flere år siden, men har brukt de opp nå[:)]

ORIGINAL: Jubelmusa

funker litt..jeg kjøpte mine på H&M,vet de har på vita også,er fra Nivea,og så har de et til merke på vita[;)]

Kjøp deg gode renseprodukter- dermalogica feks. Rens ansiktet morgen og kveld, det hjelper......[:)]

Back
Topp