Hm.. jeg sliter med akkuratt det samme.. bare at jeg har brukt pevaryl og ikke canesten (håper det er like bra som canesten..), og husk at han også må smøre seg når du gjør det, det sa jordmor. Jeg har hatt det en gang før (da var jeg ikke gravid), og det var enda jævligere, klødde helt siiinnsykt.. da hadde typen det også. Så gutter kan også få det.
Soppinfeksjon er sånn sett egentlig ikke smittsomt, men kan være det på en måte, for vi kan overføre det til mennene. Min type vaskte seg med såpe nedentil (ja han visste ikke bedre) så "immunforsvaret" der nede var jo minimalt, derfor var han mottakelig for soppen. Han klødde og var litt rar på tissen, men det gikk over når han også brukte kremen.
Nå derimot sliter jeg mer med å få det vekk!! Har det jo HELE tia [&o][>:] Og typen smører seg han også for sikkerhetsskyld, selv om han ikke har noen symptomer, mennene trenger ikke merke så mye, det er forskjellig. Det kan være alt fra pittelitt stikking i penishodet til intens kløing + flassing...
Merker også at dette går utover sexlivet, og det er KJIPT. [:'(][&o] Huff.. vet hvordan du har det [>:]
Tips for å unngå sopp:
Vask deg med VANN nedentil
ikke gå med stramme klær
ikke la det være fuktig der nede
Ikke spis masse søtt (soppen trives bedre da)
Og ellers som de andre har skrevet..
er dette jordmor sa til meg, og dette jeg har lært.. Håper du blir kvitt det!