Soppinfeksjon

M

My heart

Guest
Noen som har erfaring med diflucan?
Altså en kapsel som svelges hel mot soppinfeksjon i underlivet?

Fikk den på resept og tok den i dag. Sykt når en leser alle bivirkninger, blir jo nesten redd for å ta den.. men har jo tatt den nå da.

Kostet 255 kr for 1 liten tab. Det synes heg er sykt dyrt.
 
Tok det når jeg hadde sopp når jeg ammet, fikk ingen bivirkninger :)
 
Brukt den ett par ganger før. Funket veldig bra :)
 
Tok canesten kur for et par uker siden, med stikkpille og salve. Det funket litt, men tok ikke soppen helt. Derfor skrev legen ut denne tab som skulle virker bedre.
Aah! Er selv på canesteen behandling. Satser virkelig på at det funker. For den soppen er fææææl!
 
Aah! Er selv på canesteen behandling. Satser virkelig på at det funker. For den soppen er fææææl!

Canesten har funket før.. men når var det slik at når jeg skulle smøre på kremen så svei det noe helt forferdelig.. svei i ca 20 sek før det gav seg. Smørte i 7 dager. Ble bedre etterhvert. Men kjente igjen nå at det ikke er helt borte. Det klør ikke, men det er litt svie og ømt.

Hva kan det ellers være enn sopp?
Jeg tåler nesten ikke å gå med trange dongeri bukser før jeg føler ubehag.

Sopp er forferdelig vondt
 
Canesten har funket før.. men når var det slik at når jeg skulle smøre på kremen så svei det noe helt forferdelig.. svei i ca 20 sek før det gav seg. Smørte i 7 dager. Ble bedre etterhvert. Men kjente igjen nå at det ikke er helt borte. Det klør ikke, men det er litt svie og ømt.

Hva kan det ellers være enn sopp?
Jeg tåler nesten ikke å gå med trange dongeri bukser før jeg føler ubehag.

Sopp er forferdelig vondt
Er så syyykt kjiipt altså!!
 
Ruller man ut bruksanvisningen på alt ,er bivirkningene ganske like og skremmende....
Det ender som regel opp i selvmord :p
 
Fikk du det på resept så skal du ha fått tilbud om et rimeligere alternativ? :) der er prisforskjellen stor også.
Lurt å droppe alle trange jeans i en periode, sove uten undertøy, bruke bommulstruser, kun vaske med vann evt intimolje.

Håper tabletten gjør susen :dance008
 
Diflucan som er synonym preparatet koster mindre for 4 TBL. Husker ikke pris, men må kjøpe d i morgen!

Sopp er noe herk! Får d/antydning til det etter EL minst annahver pp.. har gått over, men må gjør d ikke d, bruker pevisone salve, uten effekt.

Flere som har d ofte? Gyn mente j burde prøve å unngå å ta TBL og prøve å bruke lokal behandling, men j klarer ikke unngå d.
 
Men til bivirkninger, en sjelden gang blir j kvalm/uvel men som regel går d fint..
 
Diflucan som er synonym preparatet koster mindre for 4 TBL. Husker ikke pris, men må kjøpe d i morgen!

Sopp er noe herk! Får d/antydning til det etter EL minst annahver pp.. har gått over, men må gjør d ikke d, bruker pevisone salve, uten effekt.

Flere som har d ofte? Gyn mente j burde prøve å unngå å ta TBL og prøve å bruke lokal behandling, men j klarer ikke unngå d.

Hadde ofte ubalanse ene eller andre veien det året vi prøvde. Virker som om prøving fucker opp balansen der nede. Melkesyrebakterietablettene gjorde susen. Ikke plaget etter jeg begynte å ta de. De hjalp også mot stadig UVI.
 
Back
Topp