soppinfeksjon ?

babysick92

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hei jenter.. Er 5+1 idag og har i det siste hatt problemer med å ha sex fordi jeg har vært så sår.. på do i dag oppdaget jeg at jeg har noe hvitt mellom kjønnsleppene (sorry ekle detaljer) .. klør også litt.. kan det være at jeg har en infeksjon der nede ? Er det farlig for embryoet? :-(

Soppinfeksjon er ikke farlig som jeg vet:).
Men eneste som kan svare deg skikkelig på hva det er, er legen vil jeg tro :).

Høres veldig ut som det kan være sopp. Tror det ikke er uvanlig at man kan få det som gravid. Jeg hadde kjøpt meg canesten salve på apoteket og smurt i noen dager. Merker du bedring er det sikkert sopp, om ikke bør du oppsøke lege;)

Høres veldig ut som det kan være sopp. Tror det ikke er uvanlig at man kan få det som gravid. Jeg hadde kjøpt meg canesten salve på apoteket og smurt i noen dager. Merker du bedring er det sikkert sopp, om ikke bør du oppsøke lege;)

Tror jeg stikker innom legen i morgen uansett jeg for å være på den sikre siden og så lenge vi går mot dager da det er stengt :)

Bakteriefloraen i underlovet forandrer seg endel når man er gravid, i tillegg til at slimhinnene hovner opp. Det er ikke uvanlig med soppinfeksjoner =)
Ser du skal til legen, lykke til!

Back
Topp