Sopp

Jeg skal ikke påstå noe hardnakket. Mente bare jeg hadde hørt at det var infeksjonsfare forbundet med tampong og aplikatorer når man er gravid. Men mulig jeg tar feil. Sex er en litt annen sak, mener jeg. Det er da noe naturlig man får i seg, kontra noe syntetisk ( og til tider parfymert) fra en fabrikk.

Termin 4. januar :)

Og da forsvant det? Men naturell yoghurt får man kjøpt i vanlig mat butikk? Står det naturell på? Tusen takk for tips hvertfall :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Ja er et stort youghert beger! :) naturell står det på! Det lindrer veldig på Kløen også om den får stå i kjøleskapet, kaldt der å da, men går fort over :D håper det funker for deg også! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Får se om jeg prøver ;) er bra akkurat nå så håper bare det varer :) har du gjort dette mens du har Vært gravid?

Gjorde det tidlig tidlig i svangerskapet, når jeg ikke visste at jeg var gravid :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ikke påstå noe hardnakket. Mente bare jeg hadde hørt at det var infeksjonsfare forbundet med tampong og aplikatorer når man er gravid. Men mulig jeg tar feil. Sex er en litt annen sak, mener jeg. Det er da noe naturlig man får i seg, kontra noe syntetisk ( og til tider parfymert) fra en fabrikk.

Termin 4. januar :)
Det kan jo være, så jeg skal ikke påstå noe hardnakket jeg heller:) Går jo ann å forhøre seg med jordmor/lege først. Men som helsepersonell hadde de kanskje rådet til noe annet enn naturell yoghurt på tampong uansett, hehe:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Det tror jeg og :) er kvitt det akkurat nå men kommer vel tilbake :/ får høres med jordmor når jeg skal dit :)

Back
Topp