Sommerstengt fødeavdeling

Vi skal flytte til lofoten, der er det også sommerstengt fødestue. Så vi holder oss i tromsø til etter fødsel;-) bor nå ca 10min fra UNN!

Kanske lurt. Der fikk æ mi 1. Der e dæm flenk. Æ håpe på en måte æ slepp tromsø. Vi får se om babyen e enig. Di to andre ville it slt før tili, å da bei d mange uke på mæ i tromsø.
 
Har 50 min til sus med bil for å føde og gruer meg til den bilturen for eg syns det e langt.. Så huff.. Glad eg ikkje bor i nord :O
 
Ikke feriestengt men tar en time dit og synes det er langt nok. Litt bekymret for det siden jeg hadde styrtfødsel m blødning ved igangsetting sist, så vet liksom ikke hvordan det hadde vært om det skjedde naturlig.
 
Må bare si jeg er imponert over dere!!! Jeg syntes ti minutter i bil med rier var jævlig... Jeg skal ikke klage!
 
Må bare si jeg er imponert over dere!!! Jeg syntes ti minutter i bil med rier var jævlig... Jeg skal ikke klage!

Hehe. Har 25-30 min herfra å tel sykehuse, å æ føle d e ille nok. Hadde det vært stengt her å ikkje i harstad i år, så har æ måtte bo hos føreldran mine mot slutten, før det e alt før langt me nærmare 2.5 t før å komme mæ tel føden. Naboen her fødte på halvveien i ambulanse før 3 år sia. Ho sei det ikkje e å anbefale:)
 
Her har vi bare 15-20 min til sykehuset, men går det like fort som sist gang så har vi problemer med å rekke fram. Jeg er virkelig glad for at jeg ikke bor et sted med så lang vei. Føler virkelig med dere <3
 
Nesten 2,5 time til nærmeste fødeavdeling:-( men har en fødestue ca 40 min unna hvis jeg får føde der :)
 
Back
Topp