jaBare 44 i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaBare 44 i dag?
43 dagder til jeg er 12 uker det virker så mye kortere å telle dager føles som jeg er i uke 0 når jeg tenker på 12 uker XD43 i dag? Eller snakker vi ikke om antall dager til 12 uker?
Halveis til 12 UKER:
Hurra for detFantastisk!! Om bare 5 dager så er jeg også det!
det er høsten gud å pent det er ute med alle de forskjellige fargene og det er så godt med en morgentur når det nå er litt kjøligere i lufta Hurra for det<3
Er 6+3 i dag og den lille spiren min er der ennå yes!!!
Nå kan jeg endelig begynne å glede meg litt mer<3 Nå skal jeg snart ut å gå en tur til postkassen å poste noen konkurranse kort til babyverden<3
JaaJippi! Og bare 39 dager til 12 uker?!
6+4 og her løper jeg for å tømme blære konstant men urina er skikkelig guk, håper ikke det er uvanlig
6+4 og her løper jeg for å tømme blære konstant men urina er skikkelig guk, håper ikke det er uvanlig
Samme her og, de sier at det er et tegn på gutt
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en gutt da har jeg en av hver i tilfelle vi bestemmer oss for at 2 er nok også kan jg jo da også kjøpe masse nye babyting Hurra for det håper virkelig jeg kan få et svar før julSamme her og, de sier at det er et tegn på gutt
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en gutt da har jeg en av hver i tilfelle vi bestemmer oss for at 2 er nok også kan jg jo da også kjøpe masse nye babyting Hurra for det håper virkelig jeg kan få et svar før jul
JaaJa, det hadde vært veldig kjekt å vite før jul, for da kunne vi fått masse skjønne babyklær til jul