Sommerspiren<3

43 i dag? :D Eller snakker vi ikke om antall dager til 12 uker?
 
Da sitter jeg her da:p 6 uker + 3 timer på vei, jeg får ikke sove fordi jeg er overopphetet og det gjør ikke ting bedre at mannen hae panelovnen på soverommet stående på full fis!
 
Statusoppdatering uke 6
Termin - 01.06.13På vei - 6+0 ukerUker igjen - 35 uker igjen
Trimester
- 1. trimester
Neste kontroll - 24 Oktober blir det tidlig ultralyd og & november blir første offisielle kontroll!<3
Kjønn - aner ikke, men sitter med følelsen av at det er en gutt
hjerte.jpg

Navn -
Har begynt å skrive en liten liste med ideer<3
hjerte.jpg
Utålmodig - Ikke i det ele tatt, bare gleder meg til å komme over de første 12 ukene
Nye innkjøp - Ingen ennåUtstyr så langt - Har masse fra første mann, så det viktigste er på plass
Melk i brystene - Nope
Strekkmerker - En helg haug fra svangerskap nr 1
Aktivitet - Ingen som jeg kjenner så langtTungt - Niks
Kynnere
- NOO
Hodet festet - det er ikke ferdig utvikla en gang XD
Barnerom - Ikke på tenkt
Matkick - SIngen på dette tidspunktet, men har vært
Plager - Små kvalm til tider, trøtt, sliter med å sove, varm
Humør - Overlykkelig
Sykehusbagen
- Ikke ennå
Høygravid - spør meg igjen om 28 uker + 4 dager
Tanker om fødselen -
Det skjer når det skjer og det gjør så vondt som det må! Bare barnet kommer friskt og hel til verden<3
 
6+1 og babyen er der enda<3 Jeg kan ikke tro det jeg har kommet over den andre store milepælen i mitt svangerskapet<3 Nå vet jeg ting kommer til å gå bra:D
 
Om bare 4 timer er jeg 6+3 :p Når jeg tenker over det har tiden egentlig gått litt fort :p men det føles kanskje sakte fordi jeg tenker på 12 uker og det virker så lenge XD
 
det er høsten:D gud å pent det er ute med alle de forskjellige fargene og det er så godt med en morgentur når det nå er litt kjøligere i lufta :D Hurra for det<3

Er 6+3 i dag og den lille spiren min er der ennå :D yes!!!
Nå kan jeg endelig begynne å glede meg litt mer<3 Nå skal jeg snart ut å gå en tur til postkassen å poste noen konkurranse kort til babyverden<3
 
det er høsten:D gud å pent det er ute med alle de forskjellige fargene og det er så godt med en morgentur når det nå er litt kjøligere i lufta :D Hurra for det<3

Er 6+3 i dag og den lille spiren min er der ennå :D yes!!!
Nå kan jeg endelig begynne å glede meg litt mer<3 Nå skal jeg snart ut å gå en tur til postkassen å poste noen konkurranse kort til babyverden<3

Jippi! :D Og bare 39 dager til 12 uker?!
 
6+4 og her løper jeg for å tømme blære konstant:p men urina er skikkelig guk, håper ikke det er uvanlig:p
 
Samme her og, de sier at det er et tegn på gutt ;)
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en gutt :D da har jeg en av hver i tilfelle vi bestemmer oss for at 2 er nok :p også kan jg jo da også kjøpe masse nye babyting :D:D Hurra for det :D håper virkelig jeg kan få et svar før jul:D
 
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en gutt :D da har jeg en av hver i tilfelle vi bestemmer oss for at 2 er nok :p også kan jg jo da også kjøpe masse nye babyting :D:D Hurra for det :D håper virkelig jeg kan få et svar før jul:D

Ja, det hadde vært veldig kjekt å vite før jul, for da kunne vi fått masse skjønne babyklær til jul :D
 
Back
Topp