jaBare 44 i dag?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaBare 44 i dag?![]()
43 dagder til jeg er 12 uker43 i dag?Eller snakker vi ikke om antall dager til 12 uker?
Halveis til 12 UKER:
![]()
Hurra for detFantastisk!!Om bare 5 dager så er jeg også det!
det er høstengud å pent det er ute med alle de forskjellige fargene og det er så godt med en morgentur når det nå er litt kjøligere i lufta
Hurra for det<3
Er 6+3 i dag og den lille spiren min er der ennåyes!!!
Nå kan jeg endelig begynne å glede meg litt mer<3 Nå skal jeg snart ut å gå en tur til postkassen å poste noen konkurranse kort til babyverden<3
JaaJippi!Og bare 39 dager til 12 uker?!
6+4 og her løper jeg for å tømme blære konstantmen urina er skikkelig guk, håper ikke det er uvanlig
![]()
6+4 og her løper jeg for å tømme blære konstantmen urina er skikkelig guk, håper ikke det er uvanlig
![]()
Samme her og, de sier at det er et tegn på gutt![]()
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en guttSamme her og, de sier at det er et tegn på gutt![]()
oooh det er litt spennende jeg kunne jo godt tenkt meg en guttda har jeg en av hver i tilfelle vi bestemmer oss for at 2 er nok
også kan jg jo da også kjøpe masse nye babyting
Hurra for det
håper virkelig jeg kan få et svar før jul
![]()
JaaJa, det hadde vært veldig kjekt å vite før jul, for da kunne vi fått masse skjønne babyklær til jul![]()