Sommermat

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Skal ha sommeravsluttning for jentene i klubben til uka. Lyst å ha en lett og sommerlig meny :) Trenger litt innspill til både mat og dessert. Ikke lyst å grille-da det er noe alle gjør om dagen :p Tenkte litt på reker, men usikker på om alle liker det :p

Hva liker du å spise om sommeren?
 
Spekemat, potetsalat, eggerøre. Mini koldtbord. :D Jordbær og fløte til dessert. Eller pavlova eller no friskt.
 
Pastasalat med kylling :) spekemat .

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Majones, rømme, hvitløk,kokte poteter i terninger ;) det er også godt. Til spekemat.

Eller potetstuing. Ikke spør om oppskrift, for den gode jeg har smakt har jeg ikke her. Guuuri. Nå ble jeg sulten..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Majones, rømme, hvitløk,kokte poteter i terninger ;) det er også godt. Til spekemat.

Eller potetstuing. Ikke spør om oppskrift, for den gode jeg har smakt har jeg ikke her. Guuuri. Nå ble jeg sulten..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vurderer å spørre ei jeg kjenner om å lage potetsalat :D
 
Skal dere ha noe vin? Jeg er ikke vin-kjenner men har forelsket meg i en dessertvin, som er lett mousserende, og passer godt til litt frutkig og frisk dessert (siden den er riiimelig søt!!) ;) toso moscato d`asti heter den, og er en av mange toso/moscato versjoner men desidert den søteste og beste! (Hvis du ikke er glad i tørre/halvsure viner ;) )
 
Back
Topp