Sommerklær å vokse i

Jeg bruker mye kjoler med a-formet skjørt. Skal jeg krabbe mye rundt har jeg noen enkle bomullshortser som ligner på sykkelshorts i sort, hvitt og beige til å ha under. Skjørtelengden som er trendy i år er jo under kneet, så bør være mange muligheter til å finne lengre skjørt [emoji16]
 
Jeg tror det blir mye kjoler på meg. Orker ikke kjøpe sommergravidbukser, for sannsynligheten for en til graviditet med vintertermin er så liten.

Men jeg vil ikke bruke så mye penger på ny garderobe heller. Er gjerrig av meg når det kommer til hvor mye penger jeg bruker pr. plagg. Har aldri kjøpt en bukse til mer enn 600kr f.eks.
 
Fikk pakka mi fra Bonprix forrige dagen [emoji4]
De bomma totalt på hvilken størrelse jeg skal ha, men heldigvis bestilte jeg noe i mindre størrelser [emoji28]
Fikk en capribukse som kjennes kjempegod ut og som blir med på tur nå [emoji4]
Det andre så fint ut, men aaaalt for stort [emoji23][emoji23]

Skal bestille nytt når jeg kommer hjem, i riktig størrelse, men på siden der var det faktisk en god del fine bukser/shorter osv i mamma seksjonen. Syns det ofte er lite og kjedelig i mange mammaavdelinger [emoji37]
 
Jeg tror det blir mye kjoler på meg. Orker ikke kjøpe sommergravidbukser, for sannsynligheten for en til graviditet med vintertermin er så liten.

Men jeg vil ikke bruke så mye penger på ny garderobe heller. Er gjerrig av meg når det kommer til hvor mye penger jeg bruker pr. plagg. Har aldri kjøpt en bukse til mer enn 600kr f.eks.
Jeg bestilte meg sommerklær for 1000kr og fikk 4 gravidbukser/shortser [emoji4]
Jeg MÅ ha noe å gå med i sommer, og kjole er uaktuelt ettersom jeg jobber i barnehage [emoji23]
Har kollegaer som bruker det, men jeg er aaaaalt for uoppmerksom til å bruke det [emoji28]
 
Zalando.no - gå inn på salg og gravidklær. Har kjøpt MYE klær til en rimelig slant. Og det er fine klær. Snaaart kan jeg begynne og bruke dem [emoji7]

Var i ammetåka da alle klær fra sist jeg var gravid ble peiset i bosset... trodde det var en søppelpose med ødelagte klær, viste seg å være gravidklærne mine. Så måtte begynne på nytt. Heldigvis hadde jeg arvet mesteparten!
 
Zalando.no - gå inn på salg og gravidklær. Har kjøpt MYE klær til en rimelig slant. Og det er fine klær. Snaaart kan jeg begynne og bruke dem [emoji7]

Var i ammetåka da alle klær fra sist jeg var gravid ble peiset i bosset... trodde det var en søppelpose med ødelagte klær, viste seg å være gravidklærne mine. Så måtte begynne på nytt. Heldigvis hadde jeg arvet mesteparten!

Skal sjekkes ut [emoji4] hvordan er de klærne i størrelsen??

Åååå så kjedelig å kaste sånn vet et uhell [emoji31]
 
Jeg kjøpte 2 bukser og en shorts på zalando nå nylig. Det ble skivebom for å si det sånn, haha! Godt det er fri frakt og retur :p
 
Skal sjekkes ut [emoji4] hvordan er de klærne i størrelsen??

Åååå så kjedelig å kaste sånn vet et uhell [emoji31]

Hmm jeg kjøpte M tror jeg og er en stor S/liten M til vanlig. Hmm
 
Fikk pakka mi fra Bonprix forrige dagen [emoji4]
De bomma totalt på hvilken størrelse jeg skal ha, men heldigvis bestilte jeg noe i mindre størrelser [emoji28]
Fikk en capribukse som kjennes kjempegod ut og som blir med på tur nå [emoji4]
Det andre så fint ut, men aaaalt for stort [emoji23][emoji23]

Skal bestille nytt når jeg kommer hjem, i riktig størrelse, men på siden der var det faktisk en god del fine bukser/shorter osv i mamma seksjonen. Syns det ofte er lite og kjedelig i mange mammaavdelinger [emoji37]
Bestilte du den størrelsen skjemaene så? Fant en kjole jeg likte men usikker på om jeg skal bestille 36/38 eller 40/42.
 
Noen tips til andre butikker enn HM, zalando og ASOS som har ålreite mammaklær til en rimelig penge? Akkurat nå har jeg 1 shorts og 1 skjørt som passer.. Funker dårlig med bukse i denne varmen ;)
 
Fikk pakka mi fra Bonprix forrige dagen [emoji4]
De bomma totalt på hvilken størrelse jeg skal ha, men heldigvis bestilte jeg noe i mindre størrelser [emoji28]
Fikk en capribukse som kjennes kjempegod ut og som blir med på tur nå [emoji4]
Det andre så fint ut, men aaaalt for stort [emoji23][emoji23]

Skal bestille nytt når jeg kommer hjem, i riktig størrelse, men på siden der var det faktisk en god del fine bukser/shorter osv i mamma seksjonen. Syns det ofte er lite og kjedelig i mange mammaavdelinger [emoji37]

Godt å høre at noen har shoppet derifra! Jeg syntes det er veldig mye fint og billig der - så har vært så usikker på om det er ekte hehe... Men var det dem som gjorde feil med str eller var det du? Har lyst til å bestille derifra selv :)
 
Jobb: Tynne sommerbukser med knyting eller strikk i livet og tynne luftige bluser, smale skjørt med strikk i livet og de samme blusene/toppene som over (har feks et veldig stretchy pencilskjørt i en str større så det er god plass og magen skjules når toppen dyttes ned i skjørtet). På fritiden blir det mye shorts og singlet eller luftige kjoler. Bruker vanlige klær men med strikk i livet på underdeler og kanskje en str større. Brukte ikke noen gravideklær forrige svangerskap men sverget til strikk og stretch [emoji6]
 
Strikk og stretch er bra :happy: Må ta meg en tur på Hennes til uka. Alle shortsene mine, med unntak av 1 har knapper i livet. Haha, funker ikke med gummistrikk heller, for glidelåsen sklir jo bare ned! :joyful:
 
Back
Topp