Sommerklær å vokse i

B

BoOojaa

Guest
Ehm.. denne varmen er uutholdelig! Og etter et dypdykk i skapet innser jeg at det er lite sommerklær for en voksende mage / pupper [emoji28]

Og jeg som ikke er så glad i shopping lurer på deres tips til klær som kan vokses i [emoji23]
 
Ehm.. denne varmen er uutholdelig! Og etter et dypdykk i skapet innser jeg at det er lite sommerklær for en voksende mage / pupper [emoji28]

Og jeg som ikke er så glad i shopping lurer på deres tips til klær som kan vokses i [emoji23]

Kjoler!
Det er kun det jeg går i nå for tiden.
Renner jo vekk i denne varmen..
 
Samme her! Det må nok blir en skikkelig bestilling til zalando... Så kan jeg prøve hjemme og returnere det som ikke passer.
Er ikke i stand til å gå i butikker for tiden
 
Samme her! Det må nok blir en skikkelig bestilling til zalando... Så kan jeg prøve hjemme og returnere det som ikke passer.
Er ikke i stand til å gå i butikker for tiden

Er det fri retur på Zalando?

Gikk på et senter i stad. Hold på å svime av. Såå varmt [emoji15][emoji15]
 
Er det fri retur på Zalando?

Gikk på et senter i stad. Hold på å svime av. Såå varmt [emoji15][emoji15]

Jepp. Bare å fylle ut skjema på nettet, printe ut returlapp og pakke alt man ikke vil ha tilbake i esken det kom i... Så levere den der man hentet. Veldig lett
 
Kanskje jeg må lære meg å like kjoler [emoji23]

Jeg likte ikke det før jeg heller... jeg har så rar kroppsfasong :p
Men så fant jeg noen kjoler som passa, og etter det har det vært greit ;)
 
Her har jeg også kjøpt en del kjoler på nett, nelly.com for være eksakt. Veldig lett med retur da retur lapp følger med og kan klistres rett på esken eller posen :)
Jeg har sålangt bare kjøpt vanlige kjoler med stretch eller som er vide i fasongen slik at jeg heller bruker et belte over magen :) Deilig i varmen!
 
Jeg ser ikke så sinnsykt lekker ut med denne i turkis på jobb, men med et fint midjebelte og noen fine sko så kan noen av de bli skikkelig flotte [emoji4]

Og de er SINNSYKT gode å gå i [emoji7]

Screenshot_20180514-182218_eBay.jpg
 
Jeg likte ikke det før jeg heller... jeg har så rar kroppsfasong [emoji14]
Men så fant jeg noen kjoler som passa, og etter det har det vært greit ;)
Jeg liker ikke kjoler fordi de er upraktiske [emoji23]

Har små "kollegaer" som gjerne titter oppunder skjørtet, de er vanskelige å sitte i og det ser HELT idiotisk på en trehjulsykkel [emoji23][emoji23]
 
Jeg liker ikke kjoler fordi de er upraktiske [emoji23]

Har små "kollegaer" som gjerne titter oppunder skjørtet, de er vanskelige å sitte i og det ser HELT idiotisk på en trehjulsykkel [emoji23][emoji23]

Den ser jeg :p
 
Jeg eeelsker å gå i kjoler, men synes mange er litt for korte til å bruke på jobb (lærer med stortsett gutteklasser).
Tips til fine sommerkjoler som er litt lengre? :p
 
Jepp. Bare å fylle ut skjema på nettet, printe ut returlapp og pakke alt man ikke vil ha tilbake i esken det kom i... Så levere den der man hentet. Veldig lett

Åh så greit da [emoji4] litt lettere da.. enn om man må betale for porto tilbake
 
Jeg eeelsker å gå i kjoler, men synes mange er litt for korte til å bruke på jobb (lærer med stortsett gutteklasser).
Tips til fine sommerkjoler som er litt lengre? :p

Jeg har en floydkjole som er lang og lett. De pleier å ha mange lange deilige kjoler :)
 
Back
Topp