Sommerferieplaner???

*Gullungene*

Forumet er livet
Sitter her og tenker på hva vi skal gjøre til sommeren.
Hva skal dere, og har dere forslag til ferie med barn?

Vi skal gifte oss i juli så det blir ikke rare feriene på oss i sommer.. Men skal ta en tur til Dyreparken, Oslo kanskje og en tur til Danmark [:)]

Vi skal til dyreparken.. [:D] Første uka i juli..

ORIGINAL: White Zinfandel

Vi aaaaaaaner ikke!

Jeg har jo termin 5. juli, så vi må vel egnetlig bare ta det etter det..
Har lyst å gjøre noe, men er jo så vanskelig når man ikke vet helt når ungen finner ut at den skal se dagens lys.. Så det blir nok mer høstferie på oss..

JA, det skjønner jeg godt [;)]

tja...eneste vi veit er at vi skal en tur på Hunderfossen, og Amadeus dyrepark

ORIGINAL: Linda29

Vi skal gifte oss i juli så det blir ikke rare feriene på oss i sommer.. Men skal ta en tur til Dyreparken, Oslo kanskje og en tur til Danmark [:)]

Ååå, så kos da [:)]
Gratulerer!

Vi reiser til alcudia i juli, og kommer nok ti lå låne vogna til svigers på sjusjøen, blir digg å bare slappe av på campingferie hvor gullet kan løpe rundt barbent og leke med andre barn[:)] (og foreldrene skravle[:D])

ORIGINAL: snupsemamma

Mine planer for sommerferien er rett og slett å FØDE!!!!! Også være mor etterpå da[:D]

Hva med å leie hus i danmark da?? Veldig mange småbarnsfamilier som gjør det, og er strålende fornøyde [:)] Finnes jo mange dyreparker og andre fornøyelsesparker i danmark, og med bil er jo aldri avstandene store der heller.

Ja :)
Vet det er mange som har vært på ferie og leid hus der (har det selv også, for mange år siden)
Har hørt litt forskjellig om standarden da. Noen forslag????

ORIGINAL: *cookiemonster*

Vi reiser til alcudia i juli, og kommer nok ti lå låne vogna til svigers på sjusjøen, blir digg å bare slappe av på campingferie hvor gullet kan løpe rundt barbent og leke med andre barn[:)] (og foreldrene skravle[:D])

Ååå, VIL HA SOMMER NÅ!!! (barbeint, i love it!!!)

ORIGINAL: * Gullungen *

ORIGINAL: Linda29

Ååå, så kos da [:)]
Gratulerer!
Tusen takk for det [:)]

Vi reiser til skallerup klit feriecenter i danmark [:)]

vi skal til dyreparken,leie hytte sammen med svigers,Metallica konsert og så har vi skrevet oss opp på 4 firmahytter ,får svar i mai om vi får noen av de,de ligger 2 i spania,1 i portogual og 1 i frankrike)
så det hadde vert gøy da[8D][:)]

Vi har bestil hotell i Spania og kjører ned. Tar stopp i tyskland og frankrike på veien. Skal se paris og Versaille.

ORIGINAL: Destiny85

Jeg skal ruge[;)]

Forslag til dere: Hva med hunderfossen?

Ja, hunderfossen er en av de tingene vi mer eller mindre har bestemt oss for :)

Blir ingen ferie tur denne sommeren, har termin 8 juli. Det eneste er vel at vi reiser på hytten.

ORIGINAL: Ferraribabe

Blir ingen ferie tur denne sommeren, har termin 8 juli. Det eneste er vel at vi reiser på hytten.

Hytta er ferie det også [;)]
Lykke til med fødselen :)
Blir nok en fantastisk sommer skal du se [:)]

I år går ferien vår til Drangedal for å ture bryllup [:D]

Min mann og jeg skal på kjæresteferie til New York. Bare nyte hverandre ett par dager. Føler vi trenger det nå etter 2 tette unger og masse jobbing på min elsk.
Så tenkte vi skulle leie ett hus i Danmark men ikke sikker enda. Skal også en tur til vestlandet besøke familie i august.

Back
Topp