*Gullungene*
Forumet er livet
Sitter her og tenker på hva vi skal gjøre til sommeren.
Hva skal dere, og har dere forslag til ferie med barn?
Hva skal dere, og har dere forslag til ferie med barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: White Zinfandel
Vi aaaaaaaner ikke!
Jeg har jo termin 5. juli, så vi må vel egnetlig bare ta det etter det..
Har lyst å gjøre noe, men er jo så vanskelig når man ikke vet helt når ungen finner ut at den skal se dagens lys.. Så det blir nok mer høstferie på oss..
ORIGINAL: Linda29
Vi skal gifte oss i juli så det blir ikke rare feriene på oss i sommer.. Men skal ta en tur til Dyreparken, Oslo kanskje og en tur til Danmark [:)]
ORIGINAL: Novembergull
Vi skal hit[:D] http://www.feriebolig-spania.no/rentals/accommodations/properties/3039/Marbella/6/Malaga/0/Andalucia/Marbella.html
har leid hus i 14 dager! Gleeeder oss! Tror det er greit med litt tumleplass når man reiser med barn[:)]
ORIGINAL: snupsemamma
Mine planer for sommerferien er rett og slett å FØDE!!!!! Også være mor etterpå da[:D]
Hva med å leie hus i danmark da?? Veldig mange småbarnsfamilier som gjør det, og er strålende fornøyde [:)] Finnes jo mange dyreparker og andre fornøyelsesparker i danmark, og med bil er jo aldri avstandene store der heller.
ORIGINAL: *cookiemonster*
Vi reiser til alcudia i juli, og kommer nok ti lå låne vogna til svigers på sjusjøen, blir digg å bare slappe av på campingferie hvor gullet kan løpe rundt barbent og leke med andre barn[:)] (og foreldrene skravle[:D])
ORIGINAL: Destiny85
Jeg skal ruge[;)]
Forslag til dere: Hva med hunderfossen?
ORIGINAL: Ferraribabe
Blir ingen ferie tur denne sommeren, har termin 8 juli. Det eneste er vel at vi reiser på hytten.