Sommerferieplaner?

Vi skal til Hunderfossen, og det gleder jeg meg skikkelig til [:D]

Husker jeg var der som liten selv, og det var morsomt [:)]

Vi har veldig lyst til en tur til varmere strøk helt i starten på juni - men ingenting er bestemt. Senere på sommern blir det små utflukter her hjemme tenker jeg iom at jeg magen min sannsynligvis begynner å bli stoor nok.

Ikke fast satt noe,men blir en tur til dyreparken(helst med overnatting) og små turer rundt om i Norge og besøke min venninne i Bergen.
Vi har en del prosjekter vi vil bli ferdig med her hjemme, og bor 50m fra vannet/sjøen så blir en del båtturer med bading og fisking vil jeg tro[:)]

Inger fastsatte planer, men det blir hvertfall en tur i dyreparken når vi besøker svigerfar, så får vi se. Vurderer sesongkort på hunderfossen, så det blir nok mye tid der.
Nå aner ikke jeg hvordan det blir med tanke på jobb for min del, og det har dukket opp noe på mannen sin jobb som gjør hele våren litt usikker, så vi kommer nok ikke til å få planlagt noe særlig på forhånd heller.

I år har vi bestemt oss for å bruke mer tid enn vanlig på å besøke slektninger rundt om i norge. Vet ikke om det blir noen lengre tur, jeg har egentlig ikke lyst til det. Nå holder jeg på å se etter morsomme ting vi kan gjøre rundt de stedene vi skal på besøk, og hva vi kan finne på på veien dit.

Vi skal besøke familien min og regner meg at vi tar en tur til Hunderfossen på veien dit,hvis ikke blir det en eller annen dyrepark. Vi skal til Sverige også en tur med vogna:)

Blir en tur til syden i mai/juni så blir det antagelig Kr.sand til sommeren, har to som maser om Sabeltann [:D]

vi begynner litt feriering i mai, jeg og sambo drar en tur til London, skal på konsert og besøke søstra mi som bor der.
ellers har vi bestilt sydentur i slutten av sept, til egypt[8D] rekner med den blir av/om-bestilt snart[:)]

I sommer har vi 2 uker ferie sammen og 1 hver, dvs totalt 4 uker på snuppa, den uken vi er alene skal nytes hjemme og til huslige ting, er laaangt fra ferdig med det meste i grunn[&:]..i "fellesen" skal vi ,mest sannsynlig ta dfds til køben med to overnattinger der før vi tar båten tilbake til Oslo etterfulgt av en langhelt på ramton, oslofjorden sammen med masse familie, og blir sikkert noen dager i oslo hos søs når vi først er der. så vil vi gjerne avslutte ferieturen vår med å være noen dager på hytta på golsfjellet og nyte sommeren og naturen der[:)] noe mer har vi ikke på planen, da dette er mer en nok[:)] blir nok en del småturer til bergen (har leil. som vi bruker ofte der), men det blir mer spontant og utenom feroen tror jeg[:)]

Vi skal en tur til Mikkelparken, håper kusina mi og dattera hennes kan være med!
Så en liten tur til Oslo, skal besøke min bror og samboeren, kanskje vi bor på hotell, men det vet vi ikke enda.
Så skal vi male hus[:'(] Skal skifte all bordkledning, dører og vinduer på huset, så blir en del... Og så holder vi på å pusse opp inne også, så blir en del å gjøre.
Holmaturer og dagsturer andre plasser skal vi prøve å få tid til.
Jeg skal ha ferie i en og en halv uke før mannen kommer hjem, og da skal vi kanskje til min oldemor i Hardanger og en tur til Mjøsa-område, men siste er tvilsomt.

I november skal vi 2 uker til Gran Canaria, så får ta "skikkelig" ferie da!

Vi skal til tusenfryd, dyreparken, til kroatia, og hvis det er rolig i libanon så drar vi en tur dit i begynnelsen av juni etter eksamene mine :)

Vi skal til Spania i mai i hvert fall, bare en fem dagers tid. Og så får vi besøk av svigerforeldrene mine, mannen min sine to søsken med ektefeller og barn (fire tilsammen). Da skal vi en langhelg til mamma og pappas feriehus i Sverige. Vi blir maaange, så jeg håper virkelig på fint vær[:)]
Ellers ingen faste planer. Tenkte litt på en ferietur en annen gang å året enn sommeren.. men hvor kan man dra og hva kan man gjøre med to små barn uten at det blir forferdelig slitsomt? Noen forslag?[8|]

Ingen spesifikke planer her. Har lyst til å dra til varmere strøk, men det blir ikke før til høsten tenker jeg. Ellers blir det å fortsette oppussingen som tar tiiiid..
Også får vi prøve å klemme inn noen besøk i badeland og dyreparken osv. kanskje vi tar en tur til danmark.

ORIGINAL: almara

Vi skal til Spania i mai i hvert fall, bare en fem dagers tid. Og så får vi besøk av svigerforeldrene mine, mannen min sine to søsken med ektefeller og barn (fire tilsammen). Da skal vi en langhelg til mamma og pappas feriehus i Sverige. Vi blir maaange, så jeg håper virkelig på fint vær[:)]
Ellers ingen faste planer. Tenkte litt på en ferietur en annen gang å året enn sommeren.. men hvor kan man dra og hva kan man gjøre med to små barn uten at det blir forferdelig slitsomt? Noen forslag?[8|]

Si ifra hvis du kommer på noe, for ellers tenker jeg bare at det er fantastisk fint her hjemme om sommeren...[8D] Hver gang jeg liksom skal tenke på hvor vi kunne dratt på langtur, så ender det med at jeg heller sjekker noen turstier, badeland, badestrender eller åpen gård i nærheten her heller.[8D]

Vi skal på cruise i Karibien vi [:)] Kom hjem fra en fantastisk deilig tur til Gran Canaria nå i dag [:)]

Blir nok noen dager på hytta i Sverige, en tur til dyreparken i Kr.sand, Hunderfossen, også satser vi på 1 eller 2 uker i Hellas i September, med svigermor og svigerfar! [:)][:)]

Ellers skal vi bygge ny terasse, og nyte den første, hele sommeren på Hamar! [:D][;)]

Høres ut som alle har bra planer for sommer'n her ja! [:)]

ORIGINAL: the_miss84

Blir nok noen dager på hytta i Sverige, en tur til dyreparken i Kr.sand, Hunderfossen, også satser vi på 1 eller 2 uker i Hellas i September, med svigermor og svigerfar! [:)][:)]

Ellers skal vi bygge ny terasse, og nyte den første, hele sommeren på Hamar! [:D][;)]

Hamar er jo knall på sommeren da! Fantastiske Domkirkeodden og Koigen, Ankerskogen ved regnvær, kort vei til Hunderfossen, Amadeusparken og også Tusenfryd. Stoppested Verden (barnas kulturfestival) og Hamar Music festival, Middelalderfestivalen osv osv...Kos deg!!!

ORIGINAL: Leatroll

ORIGINAL: the_miss84

Hamar er jo knall på sommeren da! Fantastiske Domkirkeodden og Koigen, Ankerskogen ved regnvær, kort vei til Hunderfossen, Amadeusparken og også Tusenfryd. Stoppested Verden (barnas kulturfestival) og Hamar Music festival, Middelalderfestivalen osv osv...Kos deg!!!

Så sant, så sant![:D] Nå gleder jeg meg enda mer! Hamar Music-festival gleder jeg meg masse til. I år har vi invitert masse venner fra Oslo, blir grilling og camping i hagen vår, og vi kan bare tusle ned til byen når vi føler for det. Blir knall.

Er virkelig en flott by om sommeren ja!! [:)][:)]

har ikke økonomi til noe ferie siden jeg ikke har fått jobb ennå å vi lever på gubbens inntekt.

to uker på hytta antar jeg, ellers ingen planer enda [:@] Mannen er ny i jobben så jobb kommer foran ferie i år...

Back
Topp