*trinemor*
Gift med forumet
Har dere lagt planer for sommerferien enda???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: almara
Vi skal til Spania i mai i hvert fall, bare en fem dagers tid. Og så får vi besøk av svigerforeldrene mine, mannen min sine to søsken med ektefeller og barn (fire tilsammen). Da skal vi en langhelg til mamma og pappas feriehus i Sverige. Vi blir maaange, så jeg håper virkelig på fint vær[:)]
Ellers ingen faste planer. Tenkte litt på en ferietur en annen gang å året enn sommeren.. men hvor kan man dra og hva kan man gjøre med to små barn uten at det blir forferdelig slitsomt? Noen forslag?[8|]
ORIGINAL: the_miss84
Blir nok noen dager på hytta i Sverige, en tur til dyreparken i Kr.sand, Hunderfossen, også satser vi på 1 eller 2 uker i Hellas i September, med svigermor og svigerfar! [:)][:)]
Ellers skal vi bygge ny terasse, og nyte den første, hele sommeren på Hamar! [:D][;)]
Høres ut som alle har bra planer for sommer'n her ja! [:)]
ORIGINAL: Leatroll
ORIGINAL: the_miss84
Blir nok noen dager på hytta i Sverige, en tur til dyreparken i Kr.sand, Hunderfossen, også satser vi på 1 eller 2 uker i Hellas i September, med svigermor og svigerfar! [:)][:)]
Ellers skal vi bygge ny terasse, og nyte den første, hele sommeren på Hamar! [:D][;)]
Høres ut som alle har bra planer for sommer'n her ja! [:)]
Hamar er jo knall på sommeren da! Fantastiske Domkirkeodden og Koigen, Ankerskogen ved regnvær, kort vei til Hunderfossen, Amadeusparken og også Tusenfryd. Stoppested Verden (barnas kulturfestival) og Hamar Music festival, Middelalderfestivalen osv osv...Kos deg!!!