Sommerferien ...

Takk for gode svar :)

Jeg har bestilt en uke i Krisitansand, så tar vi 3 dager i dyreparken (tidlgiere har vi vært der i 1 dag, og stresset rundt for å (prøve) å rekke og se alt).

Prøver å finne en hytte vi kan leie et sted i nærheten også; sikler litt på Hvitsten (etter å ha sett tv-serien Neste sommer :)), eller Hvaler eller Sponvika.

Jeg har forklart sønnen vår at vi ikke kommer til å reise verken mye eller langt denne sommeren, han er stor nok til å skjønne det. Men vi tar en 2-ukers tur til varmere strøk i januar istedet. Det er jo ikke så alt for lenge til det heller :)

Vi skal ingenting :p bare være hjemme å kose oss me dyra og båt. Har sjøen ca 600m på utsiden av husdøra
Om vi skal noe så blir det kanskje en liten helg til Sverige med ungene. Men det blir på sparket tur evnt.
Syntes det er så dumt det reise presset. Det er ingen selvfølge at man må reise land og strand i feriene. Så vanvittig mye gøy man kan gjøre selvom man er hjemme.
Og ikke minst så kos og lage gode familie minner hjemme ;)

Vi skal til dyreparken veit jeg. Så blir det vell hytte besøk hos svigers. Ellers hjemme. Kjøpt nytt hus å flytter dit i mai så er nok endel å gjøre der tenker jeg:)

Vi kommer nok bare til å være hjemme og slappe av/evt gjøre siste forberedelser før den lille kommer dersom vi ikke er ferdige med det :-) har termin 16august og forloveden har ferie de to siste ukene i juli, så her tar vi ikke noen sjans på å reise bort :-p tviler på at jeg hadde greid å reise bort så seint i graviditeten uansett

Her blir det jobbing hjemme i hagen, -male hus, bygge terrasse, lage støttemurer og gjøre hagen fin... Kjøpte huset i fjor høst, så det har vært planlagt hele tiden at denne sommeren skulle vi være mest hjemme :) Ellers blir det nok 2-3 uker med camping og båt, så sant været er fint! Neste år blir det Hellas igjen ❤️ ;) ☀️

Vi skal to uker til syden helt i starten av juni, siste turen der vi bare er kjærester. Ellers bygde vi hus i fjor som vi tok over i september. Så må ordne gress,terrasse rett og slett få det pent ute. Huset trenger strøk nr 2 med maling å

Blir en langhelg på et norsk familiehotell for vår del, litt bilturer og ellers mye bading, lek og kos hjemme. Er en del å ta seg til her også, så skal nok få sommeren til å gå selv om det ikke blir like lang ferietur i år :)

Vi har årskort i dyreparken, så blir nok noen turer dit om været er overskyet. Ellers blir det turer ut i båt, evt noen teltturer. Fikk kjempe flott telt i fjor, så vi får se om vi tar det i bruk. Ungene våre er forsatt ganske små og liker ikke varme for mye så jeg tror de kommer til å ha en helt topp sommer. Mulig vi tar en tur til legoland, men det blir i såfall på sparket:)

Vi har bestilt feriehus i Danmark en uke i juli. Bor i Trondheim så blir nok litt langt å kjøre men tror det skal gå bra. Vurderer noen dager i feks Hvaler før vi reiser videre.

Har ikke lagt noen planer enda, samboeren skal reise til croatia med datteren og familien sin når jeg er 8 mnd på vei, så jeg blir hjemme. Huset der ble bestilt lenge før jeg ble gravid derfor det blir slik... Tenker å ta en norgesferie med en veninne, sønnen min og datteren hennes og kanskje ta en Familietur til Sverige eller en annen plass i Norge :-)

Back
Topp