sommerferien?

jc

Gift med forumet
hva skal dere gjøre i ferien? Alle planene klare eller?

i sommer skal vi kjøre hjem til nord-norge, gruer med for den lange kjøreturen.
Så utpå høsten tar vi 3 uker på Kypros, det skal bli sinnsykt godt!!!

Vi skal til Namskogan familiepark :)
ferie på budsjett i år..

Hunderfossen og fjellferie med gubben og bonusbarn. Ellers skal jeg og lillegutt ta ting som det kommer, og farte litt hit og dit bare oss to :) Gubben jobber mye på sommeren...

Være hjemme. Ordne i huset, Hagen, være ute med båten, grille, kose oss. Evt ta en ferietur på sparket hvis været ikke er bra.

vi har ingen planer... eller... skal ha dåp 30 juni, og midten av september skal vi på slektstreff sørpå... men i mellom så ha vi ingen planer nei... men håper det blir noe da...

I sommer har vi ingen plana enda, men blir nok ein liten tur til Oslo eller sørlandet. I spetmber skal vi ei veke til kreta! Gleder meg, men er spent på koleis det blir å fly med baby!

Vi skal til Hellas i sommer! Deilig med sol og varme, og håper bare at flyturen går fint! Gjør den det tar vi oss nok en sydentur til høsten også :)

Vi skal flytte i sommer, så det blir nok ingen ferieturer..

Vi skal til Hellas i sommer! Deilig med sol og varme, og håper bare at flyturen går fint! Gjør den det tar vi oss nok en sydentur til høsten også :)
Hvor i Hellas?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi skal bo i Spania i 1 mnd, også blir det en tur på Tusenfryd, og Osloturer: kjøre ferje ut på øyene og gå på museer

1 uke i Spania med svigers,så litt på familiehytta til min familie. Skal en uke på Mallorca i oktober med min familie også.

så mange som skulle til syden da :O Tørr dere det med så små? Er det noe som er gøy for dem da? Har veeeldi løst til å dra til syden selv(gjerne Spania) i høst mer er så usikker pga babyen...

Vi skal til leiligheten til svigers,som de har i Spania. Og sammen med dem så blir det jo morro for frøkna også,hun får f.eks. eget plaskebasseng til å ha på takterrassen. Det er også et lite basseng for barn i fellesbassenget. Er ikke så bekymret når det gikk så bra for søstera til samboer og gutten hun og samboeren hennes har. Så tenker det skal gå veldig bra jeg.

så mange som skulle til syden da :O Tørr dere det med så små? Er det noe som er gøy for dem da? Har veeeldi løst til å dra til syden selv(gjerne Spania) i høst mer er så usikker pga babyen...
Vi var med storebror når han var 9mnd, blir samme nå. Og han koste seg masse, badet og sjarmerte en haug med folk;)
Var veldig lett når han var såpass liten, sovna i vogna på kveldene. Kunne spise en del av maten der, elsker hvitløksbrød:p
Så er det Kun nå i permisjon jeg har mulighet å reise utenfor sesongen, er lærer. Greit å reise når det ikke er supervarmt.

Vi var med storebror når han var 9mnd, blir samme nå. Og han koste seg masse, badet og sjarmerte en haug med folk;)
Var veldig lett når han var såpass liten, sovna i vogna på kveldene. Kunne spise en del av maten der, elsker hvitløksbrød:p
Så er det Kun nå i permisjon jeg har mulighet å reise utenfor sesongen, er lærer. Greit å reise når det ikke er supervarmt.
ah... hm... kanskje vi skal vurdere tur i september/oktober da... da er han jo 9 mnd... men vil ikk reise bare meg, barnefar og babyen da... vil ha enten min mor eller hans mor med...

Kunne gjerne dratt til syden med baby, men økonomien tillater det ikke i år..

ah... hm... kanskje vi skal vurdere tur i september/oktober da... da er han jo 9 mnd... men vil ikk reise bare meg, barnefar og babyen da... vil ha enten min mor eller hans mor med...
Vi ska reisa bare oss tre. er klart det er vel mest for vår del vi reiser, ikkje for hans. Men håper jo han vil kose seg han og. Han elsker varme og elsker å ha lite kle på seg :) vi og reiser i slutten av september så det ikkje skal bli for varmt. Eg trur og at babyen har godt av fornøyde foreldre. Ein sydentur pleier iallefall vere ein vitamininsprøyting for min del :)

Back
Topp