Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der skal vi stoppe når vi kjører nordoverVi skal til Namskogan familiepark
ferie på budsjett i år..
Hvor i Hellas?Vi skal til Hellas i sommer! Deilig med sol og varme, og håper bare at flyturen går fint! Gjør den det tar vi oss nok en sydentur til høsten også![]()
Vi var med storebror når han var 9mnd, blir samme nå. Og han koste seg masse, badet og sjarmerte en haug med folkså mange som skulle til syden da :O Tørr dere det med så små? Er det noe som er gøy for dem da? Har veeeldi løst til å dra til syden selv(gjerne Spania) i høst mer er så usikker pga babyen...
ah... hm... kanskje vi skal vurdere tur i september/oktober da... da er han jo 9 mnd... men vil ikk reise bare meg, barnefar og babyen da... vil ha enten min mor eller hans mor med...Vi var med storebror når han var 9mnd, blir samme nå. Og han koste seg masse, badet og sjarmerte en haug med folk
Var veldig lett når han var såpass liten, sovna i vogna på kveldene. Kunne spise en del av maten der, elsker hvitløksbrød
Så er det Kun nå i permisjon jeg har mulighet å reise utenfor sesongen, er lærer. Greit å reise når det ikke er supervarmt.
Vi ska reisa bare oss tre. er klart det er vel mest for vår del vi reiser, ikkje for hans. Men håper jo han vil kose seg han og. Han elsker varme og elsker å ha lite kle på segah... hm... kanskje vi skal vurdere tur i september/oktober da... da er han jo 9 mnd... men vil ikk reise bare meg, barnefar og babyen da... vil ha enten min mor eller hans mor med...