Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det blir ikke noe nå! Nå blir det Norgesferie. Vi har også ei hytte vi kan disponere også får vi bare gjøre det beste ut av det. Det blir en rolig ferie, så får vi heller se hva vi får til, tenker jeg. Det kommer an bebis også. De fleste seks ukene er jo ekstremt unntakstilstand, så jeg håper noen forbarmer seg litt over de eldste ungene 

Ferie før er ikke så dumt!Blir nok hjemmesommer og besøke litt parker, gjorde det i sommer med mini og hun storkoste seg! Lett å trille rundt på lille mens storesøster koser seg også, så tror vi gjør noe sånt, kanskje vi er heldige med en utlandatur føre lille kommer eller på høsten! Definitivt enklere føre tror jeg![]()

Helt enig. Jeg drømte om sydentur i vinterferien, det billigste jeg fant gjennom Apollo på Granca var 45 000 krJeg husker godt hvor altoppslukende og utslitt den nyfødt tiden var sost, så det blir rolig hjemmeferie. Heller forsøke å fonne på ting hjemme/ før baby kommer, til høsten når vi har landet litt.
Får mange barnevogner for det, altså!Ja ikke sant, mye man kan gjøre med det.Helt enig. Jeg drømte om sydentur i vinterferien, det billigste jeg fant gjennom Apollo på Granca var 45 000 kr![]()
![]()
Får mange barnevogner for det, altså!
Dyreparken utenom høysesong er fint! Har dere vært i Den Lille Dyrehagen på Gjerstad? Kan anbefales!Ja ikke sant, mye man kan gjøre med det.
Jenta mi har veldig lyst til dyreparken, men jeg ønsker å reise dit utenom fellesferien uansett, håper å få til en tur dit mot våren eller høste , tipper høsten blir mest realistisk.