Sommerferien 2015

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har dere begynt planlegging av sommerferien 2015 allerede?

Ja. Vi overtar hus og bli hjemme og koser oss med en nyfødt :) Tar heller en ferie senere.

Åjada, feriehus i Danmark er bestilt. Får nr tre nå og føler meg ganske komfortabel med å reise ca en mnd etter fødsel.

Vi legger opp til unntakstilstand ca første måned. Har vært i dårlig form etter begge tidligere fødsler. Ut over det tar vi det som det kommer. Vi har en hytte bare. 1 time hjemmefra, og vil nok bruke den endel.

Har også hytte på sørlandet, ca 6 timers effektiv kjøring unna. Ser ikke for meg at vi drar dit i år. Ev. drar bare mannen og de to største ungene. Jeg har stor sans for å ta det med ro med nyfødte.

Forhåpentligvis får vi nydelig vær hjemme i sommer :) Turer, grilling og kos i nærområdet er mine planer :)

Svigers vil på familietur, så de har bestilt 1 uke i Danmark i midten av juli til alle:))

Vi legger opp til unntakstilstand ca første måned. Har vært i dårlig form etter begge tidligere fødsler. Ut over det tar vi det som det kommer. Vi har en hytte bare. 1 time hjemmefra, og vil nok bruke den endel.

Har også hytte på sørlandet, ca 6 timers effektiv kjøring unna. Ser ikke for meg at vi drar dit i år. Ev. drar bare mannen og de to største ungene. Jeg har stor sans for å ta det med ro med nyfødte.
Enig med deg om å ta det med ro med nyfødte:) tror det er viktig både for den lille og for mor som skal komme seg. for at det skal være mulig hos oss må vi være et sted der jeg vet at de to storesøstrene kan få det bra også. Hjemme hadde ikke vært et alternativ her i gården for å si det sånn! Gleder meg til trilleturer og late dager i Danmark mens far og de to store ræser rundt i fornøyelsesparker! :)

Vi og :) kjøpt helt nytt som bygges nå. Så blir ikke mye sommerferie her :)

Så kjekt!! Hvilket hus skal dere bygge? Er helt i husmodus om dagen skjønner du ;) Vi bygger med lokalentreprenør, så kan være ferdig alt mellom april og juni. Spent :p Men tenker at det er deilig å være hjemme den første tiden med baby jeg. Bli ordentlig kjent :)

Så kjekt!! Hvilket hus skal dere bygge? Er helt i husmodus om dagen skjønner du ;) Vi bygger med lokalentreprenør, så kan være ferdig alt mellom april og juni. Spent :p Men tenker at det er deilig å være hjemme den første tiden med baby jeg. Bli ordentlig kjent :)
En firmanns bolig :) kjøpt ene leiligheten nede. Da fikk vi hage ;) vi vet ikke helt ferdigstillings dato ennå. Men håper det blir juli/august :)

Back
Topp