Sommerferien 2011?

Vi skal til naxos med mine foreldrer og mine svigerforeldrer 2 uker i juni/juli!:-)
Og så skal vi uten lillegutt til NYC i september :-)

Det blir gran canaria i begynnelsen av mai..(låner leilighet av svogers familie, som eier Amfi-resortet[:D])

En uke cruise i europa med svigers og svigerinne ,første uka i Juli (svigers spanderer)

..og så har vi lyst til en liten hytte til hytte-tur i fjellet, med småen i bæremeis.
Ellers blir det hjem til "besteforeldre" og nyte  og slappe av.

(trur eg må jobbe litt ekstra vakter også)

Vet ikke helt enda. Det blir vel til at vi besøker familie rundtomkring og får besøk også, men jeg så lyst på en uke med bare oss tre. Mannen har lyst til å reise på cruise, men jeg tror kanskje det blir litt upraktisk med en ettåring! [8|]

Og i år SKAL jeg ha tre uker sammenhengende. Det har jeg aldri hatt siden jeg begynte å jobbe tror jeg. En uke her og en uke der - NEI TAKK!

Det blir Kristiansand dyrepark i år:) Skulle egentlig dit i fjor men bilden streika[:@] Men det blir nok enda morsommere i år for da er begge gutta 1 år eldre..

Vi skal en tur med svigers til Spania førse uka i juni, så kanskje en tur til i løpet av høsten..
Ellers håper jeg det blir noen dagstuerer hit og dit..

vi skal en uke til hellas siste uken i mai. så vurderer jeg å søke på pappa sin frimahytte i hvaler, eller evt. reise til danmark ei uke el noe sånt..:)

Jeg kunne tenkt meg en danmarkstur jeg, men vi får se.

Her er det enda så usikkert når vi får bhg plass og når vi kan ta ferie, at planlegging ikke er mulig enda.

Også blir det jo hytteturer, dyreparken som er rett ved ene hytten, og kongeparken som nesten er naboen vår.

f.o.m 1.juni har jeg 21 uker ferie/og noen uker av permisjon igjen.. mellom den 1. og 10.juni reiser jeg til Tyrkia, og skal ha 1 til 2 uker badeferie ,så reiser vi til hjembyen der foreldrene mine er fra.¨.Etter planen skal jeg tilbringe alt fra 6 til 12 uker i Tyrkia ..får se hva/hvordan tilstanden/lysten er... Begynner ikke å jobbe igjen før november engang[:D]..

ORIGINAL: Lussa88

Veit ikke[:D] Mamma ringte i går og sa at vi skulle få bryllupsreise (med ungene, vi vil ha de med) av de i bryllupsgave ( i tillegg til tomta) så jeg vet bare når vi drar, ingen Anelse om hvor[8D][;)] Spennende[:D]

Såpass ja, så spennende! Heldige dere er!!

Vi skal ikke så veldig masse ;p

Lars jobber mye, så når han har ferie skal vi til Kirkenes, og en tur til Russland :)

Jeg og Oliver har masse fri, så skal være en del i Trondheim også reiser vi på besøk til LMG86 og Lussa88 og kanskje en tur til ToSmå2010 også <3

Vi skal til hytta på Sørlandet [:D] (Arendal) Mulig det blir en tur til Kristiansand Dyrepark mens vi alikevel er der nede [:)]
Blir vel tur til feriehuset til gubbens familie også :)

ORIGINAL: Rapunsel

ORIGINAL: Lussa88

Veit ikke[:D] Mamma ringte i går og sa at vi skulle få bryllupsreise (med ungene, vi vil ha de med) av de i bryllupsgave ( i tillegg til tomta) så jeg vet bare når vi drar, ingen Anelse om hvor[8D][;)] Spennende[:D]

Såpass ja, så spennende! Heldige dere er!!

Ja kjempe spennende, gleder meg, har virkelig ikke PEILING på hvor vi ender opp liksom, men blir nok en varm barnevennlig plass tenker jeg [;)]

Vi skal ikke så veldig masse ;p

Lars jobber mye, så når han har ferie skal vi til Kirkenes, og en tur til Russland :)

Jeg og Oliver har masse fri, så skal være en del i Trondheim også reiser vi på besøk til LMG86 og Lussa88 og kanskje en tur til ToSmå2010 også <3

Gleder meg masse snuppa[:D]

Russland hørtes spennende ut da[;)]

Blir nok lite eller ingen ferie på oss i år... Men blir vel muligens en tur til Stavanger til svigerfar [:)] så får ta det som en ferie og heller spare til ferie neste år [;)]

Back
Topp