Sommerferien 2011?

Moffemamma

Glad i forumet
Sjøl om snøen ligger tjukt så må vi tenke på sommerferien, og kanskje bestille snart...
Har jo lyst en tur utenlands sjøl om Magnus berre er året, kommer til å angre til høsten om vi sitter og ruger i Norge hele sommeren.

Hva skal dere folkens??

Det blir ei uke i danmark, og mye mulig ei uke te hellas[;)]

Vi skal til USA i 3 uker, GLEDER MEG[:D]

Jeg vil IKKE på ferie i sommer!!
Jeg vil bare nyte hagen, frognerparken og strendene i tigerstaden.

Men det er en leilighet som venter på oss i Spania i april, så vi får litt kosetur til utlandet alikevel[:D]

ORIGINAL: Rapunsel

Vurderer USA, kan nok få låne et feriehus i Orlando av en i familien.. Men syns det er lang flytur.

Vi blir nok hjemme i sommer, alle pengene våre går nok med til 4 måneders permisjon uten lønn og et bryllup[:)]

Blir en tur til tusenfryd for størstesnuppa sin del..så blir det å besøke fammilie litt rundt omkring :)

ORIGINAL: Neah

Blir en tur til tusenfryd for størstesnuppa sin del..så blir det å besøke fammilie litt rundt omkring :)

Når da? Jeg bor bare 5min unna Tusenfryd, kunna hatt et babyverden treff her da vettu[;)]

ORIGINAL: Moffe

ORIGINAL: Rapunsel

Vurderer USA, kan nok få låne et feriehus i Orlando av en i familien.. Men syns det er lang flytur.

Ja det blir litt lang flytur, men tenk så deilig når man kommer frem da?!!! Vi skal fly inn til Denver og kjøre en god del dags etapper etterpå før vi kommer frem til der vi skal være. Det tror jeg kommer til å bli en liten utfordring, men men, det er verdt det[:D]

Sambo nekter å reise med lillegutt" så lenge han holder på sånn" sånn betyr våkner hver time/ andre time fra kl 22-23 gjennom hele natte ... Så det blir nok Hagen vår i sommer

ORIGINAL: lan77

Sambo nekter å reise med lillegutt" så lenge han holder på sånn" sånn betyr våkner hver time/ andre time fra kl 22-23 gjennom hele natte ... Så det blir nok Hagen vår i sommer

da syns jeg vi skal besøke hagene til hverandre lan77[;)]

Hehe, veit akkurat ka sånn betyr..
Syns det er vanskelig å planlegge tur så lenge man har en som ikkje sover på natta.
"Ta et nattfly så sover barna hele turen" - jadda... Om flyturen varer mellom halv elleve og ett på dagen så kanskje vi har en sjans.

Blir nok for det meste hytta i sverige, der vi liker oss best:)
Får se om vi finner på noen andre småturer..

Med William skal jeg til dyreparken med mammaen min og søsteren min [:)][:D]

Uten William skal jeg til Liseberg! [:D]

Vi skal i dyreparken [:D]

Veit ikke[:D] Mamma ringte i går og sa at vi skulle få bryllupsreise (med ungene, vi vil ha de med) av de i bryllupsgave ( i tillegg til tomta) så jeg vet bare når vi drar, ingen Anelse om hvor[8D][;)] Spennende[:D]

ORIGINAL: *Kolibri*

da syns jeg vi skal besøke hagene til hverandre lan77[;)]

det høres ut som en plan[:D]

ORIGINAL: Tussi86

Vi skal til Tyrkia med svigerfamilien i juli, gruer meg litt for det er så varmt der da!!

Det skal vi også!!

Vi skal til danmark :) tar med begge ungene, pluss at søstra mi på 13 år blir med :)

Har ingen planer enda, men har lyst å begynne i jobb igjen. Fått tilbud om sommerjobb i gamlejobben som er ein fin-fin arbeidsplass[:)] Gjenstår å finne ut kor mini skal oppholde seg, men skal spør litt rundt om nokon er interessert i å passe eit lite troll.

Back
Topp