Sommerferien 2011

Lilleputthammer i Lillehammer er dei einaste forløbige planane![:D]
Lurer litt på ein tur til Danmark eller noko og, får sjå an økonomien!

Skal til Dyreparken i Kristiansand, og forhåpentligvis en sydentur til høsten.

Vi skal til Sør Afrika i April, litt utenfor Johannesburg.
Så skal vi til Dyreparken i krsand.
Så er det bryllup i Oslo og Ungarn.

Blir nok ei uke i bulgaria[:)]. ikke bestilt noe enda...

Reiser til Side 25.mai med 3 unger på slep. Gleder oss masse :)

Vi prøver å få til en uke i Tyrkia etter bryllupet i september. Side eller Bodrum tenker jeg...heller mot Bodrum siden det er helt fantastisk der og jeg ikke har vært der på 10 år[:D]

Vi bor da i det nye huset, så en del av tiden går nok til å male huset, komme i orden...og det å nyte tilværelsen i nytt hus![:D]
Ellers er det godt mulig vi tar ei uke på fjellet, evt. Dyreparken igjen...
Og drar nok til søsteren min i Stavanger når mannen er på sjøen, og jeg og ungene har ferie alene.

Vet at det vil bli dyrt med nytt hus og overraskelser denne våren, derfor planlegger vi ikke noen tur denne sommeren...[:)]

Blir 15 dager i Alcudia [:D] Gleder meg allerede[:D]

i fjor døde min far og i den sammenheng var jeg Alta i begravelsen hans, og der ble jeg kjennt med tante,onkel (møt en gang før) og søskenbarn jeg har aldri møt før..

Fekk kjempe god kontakt, og vi planlegger nå å ta med alle barna og reise å besøke de igjen [:)] Og da skal hu ene søskenbarnet mitt også komme med sin familie så vi skal være en hel gjeng der sammen [:)] Håper vi får det til...

Planen for sommaren her er å få ferdig hagen, og mala ferdig huset. Elles så må vi nok til verdal 1 veka..

Utenom det veit ikkje eg noko.. Håpar kanskej på at det blir ein tur til syden i vinter.. [:D]

ORIGINAL: Cathrine76

Blir 15 dager i Alcudia [:D] Gleder meg allerede[:D]

sea club da elelr? Har vært der 2 ganger. Kjempe fint der[:)]

Vi skal kjøre gjennom Tyskland, Italia og Frankrike[:D][:D] Gleder meg!"!

her holder vi på å spare noe veldig,for vi skal mangen plasser....
skal innom sverige og ullared en liten uke med søskenbarnet mitt med familie[:)] Shopping[:)]
Mamma har leilighet i Side så må jo nedom der en tur og hilse på venner og kjente[:)] Enda mer shopping[:)]
Så skal meg,mannen og snuppa til Kosovo og hilse på familien hans der,blir spennende for har aldri vert der eller hilst på de...
Bare litt på msn..... Blir en hektisk og forhåpentligvis koselig sommer[:)]

Vi drar sikkert en tur på hytten til svigers i sommer for å komme oss vekk [:)] Men frister veldig med en liten syden tur i Oktober, da er jo småen litt større også. Men vi får se [:)] Får ta ting litt på sparket [:D]

Regner med at vi har begynt å bygge, så samboer må kok ha litt kontroll på det. Ellers blir det nok en tur eller to til kr.sand og Evt hytta.

Vi satser på en helg på Lillehammer på slutten av sommeren. Ellers blir vi bare hjemme og muligens på hytta (alt avhengig av hvordan den nye verdensborgeren syns det er å komme til verden)

skal til London i mai (uten kid)
og 2 uker til  egypt i september/oktober.  blir nok 2-3 uker ferie i sommer også, men ingen konkrete reiseplaner da enda.. må se ann økonomien og lysten på å reise. nå i sommer som var så hadde vi mye hjemme kos i sommerferien og noen små spontane turer... veldig godt [:)] (skal garantert til oslo/bergen til mamma og søster, men rekner det ikke som ferie i grunn, er der hele tida[:)])

og jaaaa, bygger hytte (svigers) som snart er klar, skal nok dit i ferien vil jeg tro....

Back
Topp