Sommerferien 2011

Egentlig skulle vi på bilferie til Danmark, men med tanke på de to eldste sin oppførsel i bilen til tider, så gidder vi ikke det. Blir heller en mindre tur her i Norge, Kongeparken i Stavanger eller Hunderfossen i Lillehammer

planen er å dra ned til tyrkia..

i ca 2 uker i april 1.omgang-For å planlegge oppusingen av leil. vår,slik at opppussings arbeidet blir påbegynt og forhåpentligvis ferdig til sommeren

og lengre i juli for ca 2 mnder kanskje (har mange ferie uker tilgode fra 2009/2010/2011..det skl bli digg[:D] og da blir det vel badeferie også i 2 uker -foruten fam. besøk

vi skal på cruise i middelhavet første uken, for å feire svigerfar sin 60 års dag, så har vi to uker i torrevieja hos svigerfar etterpå. Da skal vi ligge på stranden og koooose oss! Datteren min gleder seg, og i morgen skal hun fortelle ALLE i barnehagen_ at eg skal til Itaaalia og spaaania eg, tenk, det skal eg faktisk!(hun er 3 år, hihi)

Så har vi to uker uten planer før mannen skal på jobb igjen, og de tilbringer vi nok hjemme. Hjemstedet mitt er fantastisk om sommeren!!

Jeg har termin i juli, så mine planer for sommeren er å føde.

Tror ikke jeg får reist noe i juni eller juli, men håper på en ferietur i mai. Aner ikke hvor det skulle bli.

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: Lena Levegg

Skal til Tyrkia 28 mai [:D] aner ikke om det er barnevennlig, men det er et familiested, og de vi reiser med har vært der 12 ganger!!!! hehe, de har en 11 åring, så
regner med det er fint det [8D]

Så skal vi på 3 ukers båtferie etterpå, det er alltid barnevennlig, vi gjør som det passer oss.. [:D]

du skal møte meg!! Bare inrøm det, derfor du gleder deg[8D]

Jaaa.. å så ikke svaret før nå, haha [8D]

Tur til Frankerike, Jordan og diverse små utstillingsturer i Norges rike.

ORIGINAL: tipp

Reiser til Side 25.mai med 3 unger på slep. Gleder oss masse :)

Hvor?? Vi reiser dit 28, med 2 unger på slep [:D] skal du også møte MalinDalin? haha, blir jo rene BV treffet der [8D]

Midt i juli drar vi antakelig på en toukers biltur med noen i familien min....
Ruta blir antakelig:

- Kristiansand
- Oslo
- Stockholm
- Gøteborg
- København
- Flensburg?

og så enten Kielfergen opp, eller kjøre opp Danmark....

I september skal vi to uker til Tyrkia med et vennepar :)

Satt faktisk å tenkte litt ferietur i går kveld. Regner med vi satser på hunderfossen/ Lilleputthammer i år [:)]

gubben nekter og reise en plass i sommer kan ikke skjønne hvorfor altså..[:-] hehe så her blir jeg vell og bare tusle hjemme og reise bort på kafe og møter venninner osv..

vi skal til Frankrike i juni..da er minsten kansje 2 mnd ca...turen ble besilt før vi viste at nr 2 skulle komme...men vi blir 23 personer til sammen så det går sikkert bra...lånt et slott

ORIGINAL: tante4

Vi skal til Aremark å se på gråtass,jentenes store helt![:)]

Skjønner dere vil til Aremark ja..verdens navle [8D][:D]

Vi prøver å komme oss vekk fra Aremark i sommer men mannen vil ikke ut av Norge..hmm..[8|]

vi skal endelig på ferie vi å[:D]
reiser til kroatia i 2 uker

Her er jeg vel høygravid og ikke så lysten på ferietur...tørr vel ikke helt å ta sjansen heller...hehe

Men mannen og jeg reiser nok på en siste kjærestetur i april...blir jo en god stund til neste gang da nr.2 kommer i august...
Ellers tar vi vel med lillegutt på tur før babyen kommer..da ender vi sikkert opp i danmark...[:)]

Vi håper å få til en tur til familie i vesterålen[:)]
Kose turer på hytta, og kanskje en liten barnefri tur til Tyskland med noen venner.. [:)]

Vi blir hjemme i sommerferien, kansje en tur til Haugesund å hilse på pappa:)

MEN i september skal vi til Side i Tyrkia bo på Ving sitt Sunwing Resort. Nydelig barnevenlig hotell :)

Vi er ikke helt sikre enda .. Men ser ut til at det blir Legoland [:-]
Ellers tenker vi mye på Astrid Lindgrens verden i vimmerby, hunderfossen og dyreparken [:)]

ORIGINAL: _gjotterii_

Vi blir hjemme i sommerferien, kansje en tur til Haugesund å hilse på pappa:)

MEN i september skal vi til Side i Tyrkia bo på Ving sitt Sunwing Resort. Nydelig barnevenlig hotell :)

Herlig, det er dit vi skal [:D] men i Mai da..

Back
Topp