Sommerferien 2011

Har dere bestemt dere for hva dere skal sommeren 2011?
Jeg trenger tips til barnevennlige feriesteder , helst i utlandet :)

Skal til Tyrkia 28 mai [:D] aner ikke om det er barnevennlig, men det er et familiested, og de vi reiser med har vært der 12 ganger!!!! hehe, de har en 11 åring, så
regner med det er fint det [8D]

Så skal vi på 3 ukers båtferie etterpå, det er alltid barnevennlig, vi gjør som det passer oss.. [:D]

Blir som vanlig Danmark, nærmere bestemt Frederikshavn. Skal være i hele 2 uker i år, blir deilig! [:)]

ORIGINAL: Lena Levegg

Skal til Tyrkia 28 mai [:D] aner ikke om det er barnevennlig, men det er et familiested, og de vi reiser med har vært der 12 ganger!!!! hehe, de har en 11 åring, så
regner med det er fint det [8D]

Så skal vi på 3 ukers båtferie etterpå, det er alltid barnevennlig, vi gjør som det passer oss.. [:D]

du skal møte meg!! Bare inrøm det, derfor du gleder deg[8D]

Tror vi skal leie en villa i kypros med hele familien i år[:)]

Vi skal gifte oss i Roma i september så tar en uke der da. Blir hjemme resten av sommeren i år tenker jeg.

Skal to uker til Korfu [:)] Har vært der 10 ganger.

Vi tar sannsynligvis turen til Danmark, før ferden går videre til mine foreldre og muligens en tur på hytta. Er mange muligheter i Danmark, vi ser etter feriehus nå. I nærheten av steder vi kan kjøre til, som legoland og andre morosteder. [:)] Hos COlorLine får man kjøpt noe som heter Kortferiekort, det er noen overnattinger og inngang til flere forskjellige parker rundt om i Danmark. Har ikke lest nok om det enda, men står om det på Colorline sine sider. [:)]

Skal en uke til Tyrkia sammen med svigers. Så skal jeg hjem og hjelpe til med min brors bryllupsforberedelser![:)]

Håper på en tur til syden.... Jeg har veldig lyst å reise til Kroatia, men ingenting er bestillt eller bestemt

vi skal en uke til danmark - bortsett fra det skal vi male hus og pusse opp gangen - herlig ja! [8D] gleder meg til danmark da[:D]

Leier en leilighet på La Manga i to uker[:D]Og gleder meg som en unge!!

ORIGINAL: Chinchilla

Vi skal gifte oss i Roma i september så tar en uke der da. Blir hjemme resten av sommeren i år tenker jeg.

eeeeeeh neeei. Dere skal hit jooooo!! Jaaa!!!

Åh, mange fine planer her ser jeg..
Har dere bestilt?

Vi har pleid å vært i syden-land, men har også nå vurdert en uke i danmark... men jungelen der er jo også stor... og jeg er ikke så kjent i danmark. Hvordan finner man riktig reise??? :P

Campingferie i SKELLEFTEÅ i Sverige <3
Paradis på jord!!!!!

Så vil jeg til Ullared, så må vel prøve å få gubben med på den [;)][:)]

Pleier alltid å bestille med en gang vi kommer hjem fra sommerferien [8D] Må jo sikre seg de beste sommerhuset til riktig tid .
Pleier å bestille hos Sol og strand, der kan du lese litt om de forskjellige stedene og husene, noen hus har også 'gjestebok' slik at man kan se om folk har vært fornøyd eller misfornøyd.

Mannen nekter å dra på noen langtur dette året med 2 små tette [8D]

Så her blir det innenlands
1 helg i Bergen bare eg og dattera vår for å besøke broren min
1 helg i oslo bare eg og mamma for å besøke tanten min

Og selvfølgelig så skal vi på Hyttå i skånevik i 1-2 uker i sommeren[:D]

ORIGINAL: MalinDalin

ORIGINAL: Chinchilla

eeeeeeh neeei. Dere skal hit jooooo!! Jaaa!!!
Eh, nei nå var det du som skulle komme hjem- så snakker vi!!!!! [;)]

blir en tur til lalandia og legoland i danamrk og sabeltann show og dyreparken
ellers skal vi pusse opp huset

Back
Topp