Sommerferie :)

Vi velger og ikke fly fordi jeg vil være ca 36 uker på hjem reisen og det er ikke lov i alle flyselskap. Jeg slet med å komer hjem fra spania i uke 30 i 2012 selv om mam skulle kunne fly tom uke 36 da.. pluss at jeg tror ikke varmen blir noe digg høygravid og med bekkenløsning som jeg har hatt med de to første. Vi vurderer en tur i høstferien i stedet :happy:
Hadde du med legeattest den gangen du nesten ble nektet hjemreise? For jeg leser at det er lurt/pålagt etter uke 28. Vi får diskutere det litt hvis alt er bra på UL på mandag. Jeg hater at vi ikke kan ta for gitt at det blir baby. Har allerede måtte kuttet ut en del planer pga dette, og det er litt kjipt hvis vi har droppet masse gøy, og så viser det seg at det ikke holder hele veien til termin :bag:
 
Hadde du med legeattest den gangen du nesten ble nektet hjemreise? For jeg leser at det er lurt/pålagt etter uke 28. Vi får diskutere det litt hvis alt er bra på UL på mandag. Jeg hater at vi ikke kan ta for gitt at det blir baby. Har allerede måtte kuttet ut en del planer pga dette, og det er litt kjipt hvis vi har droppet masse gøy, og så viser det seg at det ikke holder hele veien til termin :bag:
Nei hadde ikke det for flyselskapet i norge sa jeg ikle trengte det, men i utlandet var de mye strengere!
Det er jo bare sånn det er og være/bli foreldre :hilarious:
 
Nei hadde ikke det for flyselskapet i norge sa jeg ikle trengte det, men i utlandet var de mye strengere!
Det er jo bare sånn det er og være/bli foreldre :hilarious:
Ah, ok. Jeg kommer nok til å ta med helseattest da, ja :p
Vel. Når man har vært langtidsprøver og mistet mange ganger, så slutter man å regne med og å ta høyde for at det kan komme en baby på et tidspunkt, for det gjør situasjonen bare bitrere ;) Enklere når sannsynligheten er høyere.
 
Har mistet to ganger
Ah, ok. Jeg kommer nok til å ta med helseattest da, ja :p
Vel. Når man har vært langtidsprøver og mistet mange ganger, så slutter man å regne med og å ta høyde for at det kan komme en baby på et tidspunkt, for det gjør situasjonen bare bitrere ;) Enklere når sannsynligheten er høyere.
Har mistet to ganger det siste året så skjønner det :happy: Ville tatt med en lege erklæring også tror jeg:happy:
 
Her blir det hjemme ferie. Min erfaring at så sent i svangerskapet er at det ikke er noe vits i å bruke masse penger på ferie når jeg ikke vil klare å nyte den pga slitenhet, søvnvansker og kvalme. For min del slapper jeg mye mer av hjemme Og heller dra en tur på hytta hvis formen tillater det.
 
Blir nok en hjemmenær ferie på oss i år. :) Bor i Oslo og her var det mer enn varmt nok i sommer med sydentemperaturer og null aircondition, så hvis det blir like ille i sommer så tror jeg nok at vi kommer til å være mye på hytta på Vestlandet.

Ellers kunne jeg tenkt meg en kjærestetur til Stockholm eller København. Handle litt babyutstyr og kose oss som bare to :)
 
Vi har ferie i Norge mer eller mindre hvert år. Som vanlig blir vi å kjøre Trondheim-Tromsø, for å feriere hos mine besteforeldre :) Mini som da er 2 år og 8/9 mnd elsker å være der :)
 
Back
Topp