Sommerferie

Det tenker eg er litt opp til ungene og hvordan de er som person. Eldste her er veldig sjølstendig og vil det sjøl. Når besteforeldrene er i nærheten er ikke mamma og pappa gode nok uansett;) men yngstemann virker litt annerledes, mer sårbar og mammadalt, og da skal han selvfølgelig få bruke den tiden han trenger. Unger er forskjellige, likeså foreldre, så forskjellige meninger vil det nok alltid være om alt som gjelder barn. Vi kan være enig om å være uenige;)
Ja og så er foreldre ulike. Jeg har ikke skaffet barn for å dra på ferie uten de f.eks, mens noen synes det er veldig riktig å gjøre det :)
 
Ja og så er foreldre ulike. Jeg har ikke skaffet barn for å dra på ferie uten de f.eks, mens noen synes det er veldig riktig å gjøre det :)

Og vi har ikke skaffet oss barn for å ha noen å være med hele tiden. De er også egne individer som trenger å være selvstendig og ikke totalt avhengig av foreldrene...men om noen synes det er greit så får det være deres valg. Synes det er så flott å se vår 5 åring som har et så godt og trygt forhold til sine besteforeldre ☺
 
Og vi har ikke skaffet oss barn for å ha noen å være med hele tiden. De er også egne individer som trenger å være selvstendig og ikke totalt avhengig av foreldrene...men om noen synes det er greit så får det være deres valg. Synes det er så flott å se vår 5 åring som har et så godt og trygt forhold til sine besteforeldre ☺
Om det var de to første linjene dine du trodde jeg mente så misforstod du meg. Det jeg har i tankene er en svigerinne som på død og liv skal sette vekk ungene sine hele tiden, og det er dessverre ikke for ungene sin skyld det blir gjort :(
 
Back
Topp