Sommerferie

RandomChick

Forelsket i forumet
Skal dere reise i sommer, og hvor tenker dere?
Jeg selv vil gjerne til Marokko, reise til ett varmt eksotisk sted.
 
Vi tenkte vi skulle ha ferie her i Norge. Nå snakket vi om kongeparken og dyreparken.
Men e spent på kordan det e å reise på bil ferie med en 10-11 mnd gammel jente
 
Vi valgte Danmarksferie i år :)
 
Vi skal en uke i Ålesund :)
 
Vi skal en uke til Mallorca i mai. Spent på å reise med baby! :)
 
Blir nok norgesferie i år. Kanskje Danmark. Håper på finvær hjemme så vi kan kose oss på stranda og grille på terrassen :)
 
Vi skal ikke på noe ferie i år. Vet mannen vil til varmere strøk uten mini, men jeg IKKE klar for det..
 
Vi skal ikke på noe ferie i år. Vet mannen vil til varmere strøk uten mini, men jeg IKKE klar for det..
Svigers spurte om de kunne ta med vesla på hytta ei uke i sommer. Eh, nei!!!!!!
 
Svigers spurte om de kunne ta med vesla på hytta ei uke i sommer. Eh, nei!!!!!!
Rart at noen tror det er aktuelt med et så lite barn. Ingen i våre familier som ville tenkt på å spørre engang. Lånte de selv vekk ungene sine når de var så små? Har aldri hørt noen som er borte fra foreldrene en uke før de er ett år...eller før de er fem år for den del :/
 
Rart at noen tror det er aktuelt med et så lite barn. Ingen i våre familier som ville tenkt på å spørre engang. Lånte de selv vekk ungene sine når de var så små? Har aldri hørt noen som er borte fra foreldrene en uke før de er ett år...eller før de er fem år for den del :/
Svigers dro på 1mnd bryllupsreise når mannen var 11mnd. Han var da hos besteforeldrene sine. Trodde ikke mine egne ører når jeg hørte det :eek:
 
Svigers spurte om de kunne ta med vesla på hytta ei uke i sommer. Eh, nei!!!!!!

Ser den altså! Mine foreldre tror de bare skal få låne med seg mini i sommer de også, men da får de nok med meg på kjøpet altså ;)
 
Rart at noen tror det er aktuelt med et så lite barn. Ingen i våre familier som ville tenkt på å spørre engang. Lånte de selv vekk ungene sine når de var så små? Har aldri hørt noen som er borte fra foreldrene en uke før de er ett år...eller før de er fem år for den del :/

Fem år var vel litt satt på spissen eller?;) ingen som tar skade av en ukes ferie med svigers f.eks. i en alder av 5 år. Men er enig i at under ett år var litt drøyt.... eldste her er 2,5 og han eeelsker å dra på helgetur til farmoren og farfaren sin alene uten oss. Får all oppmerksomhet og blir litt ekstra skjemt bort;)

Men for all del, det er jo opp til hver enkelt forelder hva de tenker går greit for sin unge:)
 
Her blir vi bare i norge. Krysser fingre for like fin sommer som i fjor, og tenker å nyte late dager hos mine og mannens foreldre og kanskje en tur på hytta og telttur med eldstemann.

Ellers skal vi til Syden allemann alle i september. Då har minste blitt over året og tåler sikkert sol og varme litt bedre:)
 
Fem år var vel litt satt på spissen eller?;) ingen som tar skade av en ukes ferie med svigers f.eks. i en alder av 5 år. Men er enig i at under ett år var litt drøyt.... eldste her er 2,5 og han eeelsker å dra på helgetur til farmoren og farfaren sin alene uten oss. Får all oppmerksomhet og blir litt ekstra skjemt bort;)

Men for all del, det er jo opp til hver enkelt forelder hva de tenker går greit for sin unge:)
Er helgetur
 
Sorry :) er helgetur det samme som en uke skulle det stå

Neida, men no er han 2,5 og drar på helgetur/langweekend. Neste sommer (ikke i år men neste år) ser eg overhodet ikke problemet med å la han være vekke en uke viss det er folk som kjenner han godt og som han er trygge på, som f.eks besteforeldre. Og viss han vil sjøl selvfølgelig.
 
Neida, men no er han 2,5 og drar på helgetur/langweekend. Neste sommer (ikke i år men neste år) ser eg overhodet ikke problemet med å la han være vekke en uke viss det er folk som kjenner han godt og som han er trygge på, som f.eks besteforeldre. Og viss han vil sjøl selvfølgelig.
Time will show :) de ungene jeg kjenner har vært mer avhengige av foreldrene enn som så men klart de blir ivaretatt av besteforeldrene også så de ville nok komt seg gjennom en uke. Personlig mener jeg en uke er lenge for et lite barn.
 
Time will show :) de ungene jeg kjenner har vært mer avhengige av foreldrene enn som så men klart de blir ivaretatt av besteforeldrene også så de ville nok komt seg gjennom en uke. Personlig mener jeg en uke er lenge for et lite barn.

Det tenker eg er litt opp til ungene og hvordan de er som person. Eldste her er veldig sjølstendig og vil det sjøl. Når besteforeldrene er i nærheten er ikke mamma og pappa gode nok uansett;) men yngstemann virker litt annerledes, mer sårbar og mammadalt, og da skal han selvfølgelig få bruke den tiden han trenger. Unger er forskjellige, likeså foreldre, så forskjellige meninger vil det nok alltid være om alt som gjelder barn. Vi kan være enig om å være uenige;)
 
Back
Topp