Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vel teknisk sett ikke kjøre mer enn 45 min før en må ha 45 min pause før de nærmer seg 3 mnd, har jeg hørt. Men hvor mange som faktisk følger rådet aner jeg ikke. Men tror ikke det er bra at de sitter for lenge i bilsete når de er så små.Er vell ikke ideelt å dra på syden tur. Tror det bare blir reising innenfor norge kanskje sverige. Lille gutt er jo så liten i sommer. Hvordan er det å kjøre langt med så små?
Skal vel teknisk sett ikke kjøre mer enn 45 min før en må ha 45 min pause før de nærmer seg 3 mnd, har jeg hørt. Men hvor mange som faktisk følger rådet aner jeg ikke. Men tror ikke det er bra at de sitter for lenge i bilsete når de er så små.
Jeg skal og i bryllup den dagen også! Og 31 august..Vi har ikke lagt noen planer da vi tar det som det kommer i forhold til hvordan den lille er osv osv. Men tror det blir litt hytteturer med familie, oppussingsprosjekt (muligens garasje og diverse andre ting ute) i heimen og ellers bare kose oss med den lillehåper på bra sommervær i Norge, selv om det er heller tvilsomt.. Skal i bryllup 29.juni og så blir det vel dåp rundt august engang tror jeg.. Så forsåvidt har vi jo litt planer
![]()
Ja her gleder mannen min seg til FULL FEST, så regner med at jeg drar hjem før han gjør og at han fester og jeg er mammaGøy!er veldig spent på hvordan det skal gå med liten bebis med osv. Men satser på at det skal gå bra
så bare krysser jeg fingrene for at samboer er hjemme, for han har egentlig "på-periode" på jobben da, men vet ikke før rett før om han må reise eller ei. Men det skal alltids gå på et vis
![]()