Sommerferie ?

Klomsis

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei hva skal dere i sommer og når tar mennene deres ferie? Jeg aner ikke hva vi skal finne på.

Vi tar ting som det kommer med formen min, hvordan storesøster håndterer det og hvordan den nye babyen er. Regner med at mannen tar ferie i juli/aug.

Tar heller utflukter fra hjemmet i år :)

Jeg skal på Iron Maiden konsert :D Ellers blir det nok lite turer med to små alene og ingen bil..

Vi har satt det litt på vent til vi finner ut korleis lillebror er.. skal en tur til danmark i påsken då.. for å bare komme oss litt vekk når vi har sjansen.. storebror kommer til å elske det :D

Er vell ikke ideelt å dra på syden tur. Tror det bare blir reising innenfor norge kanskje sverige. Lille gutt er jo så liten i sommer. Hvordan er det å kjøre langt med så små?

Er vell ikke ideelt å dra på syden tur. Tror det bare blir reising innenfor norge kanskje sverige. Lille gutt er jo så liten i sommer. Hvordan er det å kjøre langt med så små?
Skal vel teknisk sett ikke kjøre mer enn 45 min før en må ha 45 min pause før de nærmer seg 3 mnd, har jeg hørt. Men hvor mange som faktisk følger rådet aner jeg ikke. Men tror ikke det er bra at de sitter for lenge i bilsete når de er så små.

Tror ikke det blir å reise noe sted i sommer. Vi har hvertfall ikke planlagt noe, må bare vente å se :) :)

Kommer til å se ann babyen først, men tror det ligger ann til hytta og feriehuset til mamma.... Så holder nok til i Trøndelag mesteparten av sommeren, greit med ekstra hjelp fra familien der når jeg blir alene med 3 små i 6 av 8 uker i sommer

Vi skal en tur til Danmark i en uke sammen med 2 vennepar og deres barn. Skal da en tur til Legoland, noe størstemann her i huset gleder seg veeeldig til:) Ellers blir det å ta ting på sparket, ikke noe store greier i hvert fall. Mannen tar ferie i fellesferien. Også blir det barnedåp i løpet av sommeren, ikke helt sikker på når enda.

Vi skal ha 4 uker sammen, og to av de skal vi være i kr.sand hos foreldrene mine. Gleder meg masse!

Ingen planer enda, men håper på en uke borte før skolen begynner igjen i august. Kanskje leie et hus i Danmark eller noe... Ferie i Norge går også, men må iallefall bort litt.. :)

Jeg og gubben skal til oldemor (den kommende tipp oldemor) i Tromsø! Sammen med min mamma og pappa! Vi må jo nesten få se lille gutt ved siden av tippoldemor :D

Mannen tar ferie når han må. Når Sfo er stengt i fellesferien ^^

Vi har ikke lagt noen planer da vi tar det som det kommer i forhold til hvordan den lille er osv osv. Men tror det blir litt hytteturer med familie, oppussingsprosjekt (muligens garasje og diverse andre ting ute) i heimen og ellers bare kose oss med den lille :) håper på bra sommervær i Norge, selv om det er heller tvilsomt.. Skal i bryllup 29.juni og så blir det vel dåp rundt august engang tror jeg.. Så forsåvidt har vi jo litt planer :)

Skal vel teknisk sett ikke kjøre mer enn 45 min før en må ha 45 min pause før de nærmer seg 3 mnd, har jeg hørt. Men hvor mange som faktisk følger rådet aner jeg ikke. Men tror ikke det er bra at de sitter for lenge i bilsete når de er så små.

Det med å sitte i bilsete har en på barnashus fortalt meg og. 45 min og så pause!

Når vi skal besøke svigermor (3-4 timer i bil) må vi bare gjøre en tur av det og stoppe langs veien flere ganger:)

Vi har ikke lagt noen planer da vi tar det som det kommer i forhold til hvordan den lille er osv osv. Men tror det blir litt hytteturer med familie, oppussingsprosjekt (muligens garasje og diverse andre ting ute) i heimen og ellers bare kose oss med den lille :) håper på bra sommervær i Norge, selv om det er heller tvilsomt.. Skal i bryllup 29.juni og så blir det vel dåp rundt august engang tror jeg.. Så forsåvidt har vi jo litt planer :)
Jeg skal og i bryllup den dagen også! Og 31 august..

Gøy! :D er veldig spent på hvordan det skal gå med liten bebis med osv. Men satser på at det skal gå bra :) så bare krysser jeg fingrene for at samboer er hjemme, for han har egentlig "på-periode" på jobben da, men vet ikke før rett før om han må reise eller ei. Men det skal alltids gå på et vis :)

Gøy! :D er veldig spent på hvordan det skal gå med liten bebis med osv. Men satser på at det skal gå bra :) så bare krysser jeg fingrene for at samboer er hjemme, for han har egentlig "på-periode" på jobben da, men vet ikke før rett før om han må reise eller ei. Men det skal alltids gå på et vis :)
Ja her gleder mannen min seg til FULL FEST, så regner med at jeg drar hjem før han gjør og at han fester og jeg er mamma :p er tross alt han sin kompis som gifter seg!

Vi har tenkt oss en tur til Libya og kanskje Danmark:)

Jeg blir hjemme med babyen, mens samvo jobber utrolig mye siden det er storsesong med konserter og festivaler.. Men jeg skal klare å kose meg :) sambo tar vel litt ferie no og da fra høsten og utover..

Her tar vi sommeren som den kommer,vil se ann babyen først:-)
Mannen tar ferie når jentene har ferie,en gang mellom 15 juni og 15 august:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp