Sommerferie nesteår

Seng på veggen? Aldri hørt. Tilbyr alle selskap det?

♡Overgangen feb/mars♡
Ane isje hehe... va mor så ordna... når me sko te kreta.. fekk sitta heilt framme.. ekstra go beinplass og seng aå di festa på veggen der når me va oppi loftå... betalte ett par hundre ekstra...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ane isje hehe... va mor så ordna... når me sko te kreta.. fekk sitta heilt framme.. ekstra go beinplass og seng aå di festa på veggen der når me va oppi loftå... betalte ett par hundre ekstra...

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Utrolig kjekt å vite da at det går ann.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Vi reiser vanligvis til utlandet en eller to ganger i året, men det har vi ikke tenkt å gjøre til neste år. Satser heller på å få masse familie på feriebesøk når vi har et nusselig nurk å lokke med ;)

Ser det er lenge siden du startet tråden, men jeg prøver ;)
Jeg synes planen din høres veldig bra ut! :) Man skal ikke bruke solkrem på babyer under 4 mnd, og de kan bli skikkelig brent, selv om de ligger i skyggen. I september kan du jo smøre babyen din :)
I Spania har de de samme "basseluskene" og bakteriene som vi har i Norge, så det ansees som et trygt land å feriere i for små barn. (fikk beskjed om å helst holde meg i Europa de 4 første årene..)
Som noen skriver over her, kan det bli ganske varmt i Spania i september, så om du velger tiden for å få det noe kjøligere, ville jeg ventet til slutten av september, beg av oktober.
Vesla mi var 8 mnd da vi var på Kypros i mai, godt og varmt og var ikke plaget av det. (under 30 grader vel og merke..)

God ferie :)

Ser det er lenge siden du startet tråden, men jeg prøver ;)
Jeg synes planen din høres veldig bra ut! :) Man skal ikke bruke solkrem på babyer under 4 mnd, og de kan bli skikkelig brent, selv om de ligger i skyggen. I september kan du jo smøre babyen din :)
I Spania har de de samme "basseluskene" og bakteriene som vi har i Norge, så det ansees som et trygt land å feriere i for små barn. (fikk beskjed om å helst holde meg i Europa de 4 første årene..)
Som noen skriver over her, kan det bli ganske varmt i Spania i september, så om du velger tiden for å få det noe kjøligere, ville jeg ventet til slutten av september, beg av oktober.
Vesla mi var 8 mnd da vi var på Kypros i mai, godt og varmt og var ikke plaget av det. (under 30 grader vel og merke..)

God ferie :)
Tusen takk for svar. Følger fortsatt tråden selv om det er en liten stund siden :D. Det var bra tips.

Sniker frå Feb14: Eg var i Bulgaria i august med junior, og det gjekk kjempe bra :) Angrar ikkje :) Han gjekk i bleier, hadde med uv drakt og masse mat :) Var der i ti dagar :)

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Me lura litt å ta ein sydentur i slutten av mai begynnelsen av juni..men får se d litt an når lillegutt komme..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp