Sommerferi

Ja, kjøttet må en være mer forsiktig med :) ellers får dere kose dere! :)
Vi skal være hjemme.

Vi har allerede vært 1 uke i Tyrkia, og drar 1 uke til Maroco og Nice neste uke :D tenkte å ta oss en liten biltur nordover, eller ned til dyreparken i løpet av sommerferien også... Men vi får se...

Vi skal hjeeeeeem :D Dvs til mine foreldre i Kristiansand, også blir det noen svipturer til Danmark når vi får lyst på en dag enten i Fårup sommerland eller noe i den duren. Ellers blir det Dyreparken & badeland på oss. Også skal sambo & jeg ha en uke barnefri, så da skal vi hjem og fikse på huset + etterlengtet kjærestetid - kanskje på Kragerø spa :)

Åh, Kragerø spa er herlig!

Vi har ingen planer, og det ser ut som om vi klarer å gjennomføre det også...:p skal til Thailand i mars i permisjonen min med begge ungene, satser på å få spart opp nok til 3 uker der, så da får ferien i år være litt budsjett...mulig jeg sender 2-åringen og mannen på noen teltturer, så jeg kan få sove litt lenge en eller to dager...:p får ikke til å sove videre om mannen tar henne på morraen, ligger bare å vrir meg og er misunnelig på de to som koser seg...så for å få sovet ut noen dager må de to ut av huset...:p

Vi reiser til Mallorca (helt forelsket i det stedet) der vi bor i Palma by, så bruker vi bilen til å finne de idyliske strendene.
Siden min svigermor bor i Finland, tar vi båten over fra Stockholm og blir på landstedet hennes en ukes tid, ellerså er vi på hytta sammen med min mamma og pappa, og koser oss ved havet der.
Håper på en fantastisk sommer med fint vær :)

Vi er på Kreta nå vi. kom ned natt til lørdag og blir en uke. Deilig og (nesten litt for) varmt. Kjenner at jeg ikke tåler varmen like godt som jeg pleier, men med litt forholdsregler går det bra. Ellers blir det to uker på mannens hjemsted på Sørlandet senere i sommer ☺

Vi har ingen turer planlagt. Blir nok veldig mye av tiden på hytta i skjærgården utenfor Mandal (lengst i sør) :) Så blir det muligens noen små turer til forskjellige parker eller liknende..

Her blir det en uke i Tyrkia i slutten av juli. Håper jeg takler varmen like bra som i fjor på samme tid. Men kommer nok til å tilbringe det meste av dagene i bassenget sammen med ungene :)
Ellers blir det småturer i nærområdet. Håper på masse sol og finvær!! :)

Back
Topp