Mange som skal utenlands i sommer? Vi reiser på bilferie til Danmark en ukes tid. Noen som vet om jeg kan leve som normalt i Danmark, eller er det mat o.l gravide må være ekstra forsiktige med der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener å ha lest noe av det samme, men det skal ikke være noe problem hvis egget er fersktIkke spis bløt eggeplomme har jeg hørt. Mye større sjangs for salmonella i forhold til norge (har jeg lest eller hørt)![]()
Kos dere så masse!! Nettopp vært i Spania vi! Hvor er det dere skal?Vi reiser på ferie i dag:-D skal Ta fly til Spania fra torp i morra![]()
Håper det blir bra :-D Kvir meg litt med tanke på bekken og gravidformen ellers ;-) Vi skal til Torreveja (usikker på skrivemåte ;-))Kos dere så masse!! Nettopp vært i Spania vi! Hvor er det dere skal?
Åå, det var der vi og var jo!! Vært der før?Håper det blir bra :-D Kvir meg litt med tanke på bekken og gravidformen ellers ;-) Vi skal til Torreveja (usikker på skrivemåte ;-))
Ok! Svigerfar har hus der, så har vært der noen gangerEn gang, men er 6 år siden. Pappa har leilighet der. Korleis var temperaturen?
Høres innmari fint ut det og da!! Heldig som har hytteparadis!Torrevieja har jeg vært før også! Håper det blir syden på oss neste sommer
I år drar vi "bare" på hytta. Vårt sørlandsparadisMine oldeforeldre som bygget, ligger på en knøttliten øy, så vakkert
Tenker vi er der 2,5 uke og drar i dyreparken på vei hjem
![]()