Sommerferi

Kjempespennende

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Mange som skal utenlands i sommer? Vi reiser på bilferie til Danmark en ukes tid. Noen som vet om jeg kan leve som normalt i Danmark, eller er det mat o.l gravide må være ekstra forsiktige med der?

Så herlig med Danmarks tur da :D

Vi har faktisk ikke planlagt noe enda :o men har sykt lyst på en camping tur eller noe sånt :D :D

Ikke spis bløt eggeplomme har jeg hørt. Mye større sjangs for salmonella i forhold til norge (har jeg lest eller hørt) :p

Skal til hjembygda mi i 3 uker sammen med foreldrene og søskenene mine:) lenge siden vi alle har vært samlet!

Blir ferie hjemme stort sett, pluss en uke hos familien til mannen i romsdalen. Utover det spares det til ferie neste år ^-^

Ikke spis bløt eggeplomme har jeg hørt. Mye større sjangs for salmonella i forhold til norge (har jeg lest eller hørt) :p
Mener å ha lest noe av det samme, men det skal ikke være noe problem hvis egget er ferskt :)

Vi har vært i København. Så skal vi til Mikkelparken, og ellers bruke hytten mye

Vi å skal til danmark. Leid oss hus der i ei uke :) Ikke no du trenger å ra hensyn til der utenom det vanlige her :)

Har allerede vært en tur i Spania, og så skal vi til Kristiansand og Nord-Norge ei uke i juli:)
Danmark er fint! Hvor i Danmark skal dere? Vet desverre ikke så mye om hvo rdan det er ift maten der, men tror ikke jeg ville tatt no mere forhåndsregler der enn jeg gjør hjemme i Norge..?

En gang, men er 6 år siden. Pappa har leilighet der. Korleis var temperaturen?

Torrevieja har jeg vært før også! Håper det blir syden på oss neste sommer :)

I år drar vi "bare" på hytta. Vårt sørlandsparadis :) Mine oldeforeldre som bygget, ligger på en knøttliten øy, så vakkert :) Tenker vi er der 2,5 uke og drar i dyreparken på vei hjem :)

En gang, men er 6 år siden. Pappa har leilighet der. Korleis var temperaturen?
Ok! Svigerfar har hus der, så har vært der noen ganger:) temperaturen lå på 26-29 grader i skyggen. Jeg syns det gikk helt greit, så lenge jeg hadde mulighet til å trekke i skyggen innimellom, eller hoppe i vannet litt:) var ikke no problem Syns jeg:) Men å drikke MYE, det er et must

Torrevieja har jeg vært før også! Håper det blir syden på oss neste sommer :)

I år drar vi "bare" på hytta. Vårt sørlandsparadis :) Mine oldeforeldre som bygget, ligger på en knøttliten øy, så vakkert :) Tenker vi er der 2,5 uke og drar i dyreparken på vei hjem :)
Høres innmari fint ut det og da!! Heldig som har hytteparadis!:)

Vi skal hjeeeeeem :D Dvs til mine foreldre i Kristiansand, også blir det noen svipturer til Danmark når vi får lyst på en dag enten i Fårup sommerland eller noe i den duren. Ellers blir det Dyreparken & badeland på oss. Også skal sambo & jeg ha en uke barnefri, så da skal vi hjem og fikse på huset + etterlengtet kjærestetid - kanskje på Kragerø spa :)

Jeg skal til Sverge om en ukes tid og blir en mnd ^^ Blir godt med fint vær og litt bedre tempratur enn hær oppe i nord :-) Gleeeeder oss sånn !

Vi tørte ikke syden i år da jeg mangler vaksiner jeg må få på sykehuset, pluss at jeg tenkte det var så mange hensyn å ta :(

Men vi skal en tur til Hunderfossen, camping i Stavern, Kristiansand, så to uker i Danmark :) blir sikkert veldig fint det også :)

Så blir det vel noen helgeturer til Ål og Tønsberg for å være sammen med familien til mannen :)

Back
Topp