Sommerens skravletråd :)

Noen som har sett paw patrol filmen med sine små enda? Vurderer å ta med minstemor på date, virker som formen er i ferd med å snu ❤️ men var den bra? Falt den i smak?
Var i hvert fall midt i blinken for femåringen, og hadde nok vært det om han var et par år yngre også :happy: og jeg likte den veeldig mye bedre enn Den magiske portalen (makan til platt og klisjéfylt makkverk, til og med til barnefilm å være! :dead:), så vi hadde en veldig kjekk kinotur sammen da pappaen var på jobb forrige helg :happy:
 
Noen som vet om hvis magemusklene aldri vokste helt sammen sist svangerskap,vil de ikke kunne vokse sammen etter dette svangerskapet heller?
 
Noen som vet om hvis magemusklene aldri vokste helt sammen sist svangerskap,vil de ikke kunne vokse sammen etter dette svangerskapet heller?
Ville sjekket ut hypopressiv trening, da har du i hvert fall mye bedre sjanser for å få hjulpet kroppen til å ordne opp :)
 
Ville sjekket ut hypopressiv trening, da har du i hvert fall mye bedre sjanser for å få hjulpet kroppen til å ordne opp :)
Det skal jeg sjekke opp ja:) Ser mine har splittet seg helt allerede. Magen er helt spiss på midten når jeg ligger å reiser opp hodet. Håper virkelig de sveiser seg godt sammen igjen:p
 
Det skal jeg sjekke opp ja:) Ser mine har splittet seg helt allerede. Magen er helt spiss på midten når jeg ligger å reiser opp hodet. Håper virkelig de sveiser seg godt sammen igjen:p
Ah ja, det kommer vel fortere tilbake når de ikke har vært helt sammenvokst. Regner selv med at det kommer fortere med andremann, selv om det var ganske greit gått sammen igjen her (er andre plager som gjorde at jeg begynte med hypopressiv). Hvor langt er du på vei?
 
Ah ja, det kommer vel fortere tilbake når de ikke har vært helt sammenvokst. Regner selv med at det kommer fortere med andremann, selv om det var ganske greit gått sammen igjen her (er andre plager som gjorde at jeg begynte med hypopressiv). Hvor langt er du på vei?
12+0 i dag
 
Så det akkurat litt for seint i milepæler :p Det er ganske tidlig, ja. Håper du ikke har mye plager forbundet med det!
Neida,har ikke noe plager. Utenom at magen føles som den er gigantisk:p Men er jo logisk når det ikke er muskler som holder noe på plass.
 
Back
Topp