Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig braVært en langhelg i København, på hytta og en helg i Mikkelparken.
Elllers venter en tur jeg fikk i bursdagsgave om ikke alt for lenge
Det beste med sommeren er likevel vært å gå gravid og se kor fin sommer guttungen har hatt![]()
Ja, det er helt fantastiskDet hørtes veldig kos utDet er noe helt spesielt å se hvor fint barnet sitt har det. Merker jeg selv kan sitte å gjøre ingenting å bare kose meg glugg fordi Mini løper rundt og koser seg
![]()
Man kan ha en veldig fin sommer hjemme jaJeg synes det å se mellomste vår løpe ut om morgen i bare bleia for å plukke jordbær, rips og blåbær er et flott sommerminne.
Det er da jeg får sommerfølelsen
Jeg er veldig glad i hjemmeferien, der kan vi ta utflukter og legge oss i samme seng om kvelden. Er ikke så glad i å reise![]()
Camping er kos. Var mye på det som barn. Hvor har dere vært på camping?Vi har akkurat hatt 4 uker ferie og har da trist rundt i landet med campingvogna. Syntes 4 uker var for kort. Vi har kost oss masse og ungen elsket atlanterhavsparken.
Gratulerer så masse med graviditetenÅ bli gravid
En god 2.plass var å se mitt all time favorittband live bare 2 meter fra scenen![]()
Hadde en tur til østlandet for å besøke venner og bekjente, fikk ikke reise utenlands så tett på termin grunnet risikosvangerskap.
Har egentlig hatt en kjempesommer, og nytt de dagene hvor det har vært pent vær. I dag lurer jeg på om jeg skal sjekke ut blåbærlyngen, kanskje det er noe modent i nærheten nå![]()
hehe joda, ser jo den og...slitsomt å gå gravid i varmenJeg har faktisk likt været denne sommeren, perfekt for meg som har gått gravid gjennom hele sommerendet beste med sommeren har vært familieferie, også får vi møte lillebror om ikke mange ukene, 30 dager til termin ♡
Det beste sommerminne må ha hvert når min lillesøster var her i nesten de uke. Ellers har vi ikke hatt ferie! Jeg jobber for harde livet med studier pga masse innleveringer og div frem det november og mannen jobbet over 190 timer i juli og nesten tilsvarende juni samt at det ser ut til å bli mer i august, men han tar det han kan få.
På dagen mens snuppa har hvert våken har gått bort til å løpe etter henne og prøve å finne på ting, noe som ikke har hvert det letteste da hun har hatt lyst til å være i barnehagen nesten hver dag og har nesten to mnd ferie :-o
Med andre ord denne sommeren har hvert fullstendig kaotisk og med dårlig vær på det igjen gleder jeg meg til sommeren er et tilbakelagt kapittel og heller se frem mot sommeren neste år hvor mine studier ihvertfall er ferdig![]()
Veldig lurt å gjøre seg klar til skattene kom mer også jaDet beste har vært at vi fikk vite kjønn på skattene i magen, og at vi har fått handlet inn det meste av utstyr. Jeg har bare vært hjemme, bortsett fra en tur til Haparanda og IKEA, og pga bekkenet har jeg ikke kunne gjøre stort. Blir fort kjedelig i lengden. Men jeg og samboer har fått ryddet og kastet ting i leiligheten og det er også greit når det kommer to små som trenger plass!
Så herligBeste med sommeren har vært å se magen vokse, og å kjenne de første sparkene til lille!♡ Nå teller jeg bare ned til oul - 22 dager til i dag![]()
Vi har ikke vært i syden og hode har skreket etter en sydenturMEN vi har vært i Dyreparken, besøkt åpent slott, hatt nesten en uke på hytta i Sverige og jeg har kost meg
koselig å tilbringe tid sammen oss tre før vi snart blir fire
![]()
Vet sannelig ikke... At prosjektet mitt i drivhuset har vært vellykket, kanskje?
Det har igrunn vært en kjedelig sommer i år fordi mannen har vært så opptatt med garasjebygging...
Har vært på besøk hos mamma på hytta, da, det var jo kjekt!
Så kjekt. Sånn skal det låtaTil tross for at jeg gjerne skulle ha litt mer sol og varme her i Norge, så har det vært en fantastisk sommerOg den er overhodet ikke ferdig, og mange nye minner skal samles
![]()
Beste med sommeren er all tid jeg har fått med barna uten at jobb og bhg/skole kommer i veien
Verste er været. Ikke en dag med fint vær.
Verste er at i dag er det 30 grader og sol. Og hvem begynte på jobb igjen i dag da?![]()
Gratiss med lillebrorSommeren startet bra med at lillebror kom til verden. Etter det fikk jeg være med i en av mine beste venners bryllup på tross av lang reisevei, og det er jeg så glad for.Runder av sommeren med besøk av svigerfamilien, og det er helt supert!
![]()
Man kan ha en veldig fin sommer hjemme jaHar dere bær i hagen?
![]()
Pga været?
Dyreparken er kos...der var vi i fjor![]()
Hvor ligger hytten?
Drivhus ja , kultHva har du der
?
Apotektekniker driver jeg med ;-) og nå skal jeg lære alle reseptfrie legemidlene ;-) takk, er mye å gjøre frem til november nå.Høres veldig hektisk ut :/
Lykke til med studieneVar det apotektekniker elr farmasøyt`?
Åh så godt daAgurk, paprika, tomat og løk.jeg gleder meg allerede til neste vår.
Da skal jeg så mye mer.