Sommeren 2015.

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Ja, været har kanskje ikke vært det beste...generelt sett over store deler har det jo vært dårlig vær...men dårlig vær betyr da ikke dårlig sommer;)

Noen har gjerne ferie enda, og de fleste er vel tilbake til det daglige...

Jeg lurer på hva som har vært det beste med sommeren 2015:)?

Det beste med denne sommeren synes jeg har vært å se Mini oppdage så mye og utvikle seg så fort. Vi har hatt goood tid og har hatt det masde koselig sammen, vært veldig mye ute og jeg har satt så pris på sommermånedene :)
Dette er jo sommeren før barnehagestart, så setter pris på hver dag. <3

Det beste med denne sommeren synes jeg har vært å se Mini oppdage så mye og utvikle seg så fort. Vi har hatt goood tid og har hatt det masde koselig sammen, vært veldig mye ute og jeg har satt så pris på sommermånedene :)
Dette er jo sommeren før barnehagestart, så setter pris på hver dag. <3

Det skjønner jeg godt:):) Hvor gammel er han?han begynner nå i aug da?

Ferietur til Danmark. Koselig familieferie og turer i fantastisk flotte familieparker. :) De er av et helt annet kaliber enn i Norge, Tusenfryd blir nesten en skuffelse i forhold. I Danmark er det mye mer tilrettelagt for dagsutflukter, grilling, piknik og faktisk avslapning. Store parkområder mellom karusellene til å bare kule'n.

Han er 15 mnd nå, og begynner i bhg om 3 uker. Så vi har fortsatt litt tid igjen til å bare...være :p :)
Okei:) Må ha lykke til med barnehagestart da:)
Ferietur til Danmark. Koselig familieferie og turer i fantastisk flotte familieparker. :) De er av et helt annet kaliber enn i Norge, Tusenfryd blir nesten en skuffelse i forhold. I Danmark er det mye mer tilrettelagt for dagsutflukter, grilling, piknik og faktisk avslapning. Store parkområder mellom karusellene til å bare kule'n.
Danmark er fantastisk feriemål:) Jeg og mannen snakker om det neste sommer:) Vært i København dette sommeren en langhelg, men da tenker vi mer feriehus i rolige omgivelser og dagsturer til parker:)

Ellers står Barcelona høyt på listen for nestesommer:)

Jeg synes det å se mellomste vår løpe ut om morgen i bare bleia for å plukke jordbær, rips og blåbær er et flott sommerminne.
Det er da jeg får sommerfølelsen :)
Jeg er veldig glad i hjemmeferien, der kan vi ta utflukter og legge oss i samme seng om kvelden. Er ikke så glad i å reise :)

Vi har akkurat hatt 4 uker ferie og har da trist rundt i landet med campingvogna. Syntes 4 uker var for kort. Vi har kost oss masse og ungen elsket atlanterhavsparken.

Å bli gravid :-)
En god 2.plass var å se mitt all time favorittband live bare 2 meter fra scenen :happy119

Hadde en tur til østlandet for å besøke venner og bekjente, fikk ikke reise utenlands så tett på termin grunnet risikosvangerskap.

Har egentlig hatt en kjempesommer, og nytt de dagene hvor det har vært pent vær. I dag lurer jeg på om jeg skal sjekke ut blåbærlyngen, kanskje det er noe modent i nærheten nå :)

Vært mye sammen med familie og mange koselige stunder med mannen ❤

Jeg har faktisk likt været denne sommeren, perfekt for meg som har gått gravid gjennom hele sommeren :p det beste med sommeren har vært familieferie, også får vi møte lillebror om ikke mange ukene, 30 dager til termin ♡

Det beste sommerminne må ha hvert når min lillesøster var her i nesten de uke. Ellers har vi ikke hatt ferie! Jeg jobber for harde livet med studier pga masse innleveringer og div frem det november og mannen jobbet over 190 timer i juli og nesten tilsvarende juni samt at det ser ut til å bli mer i august, men han tar det han kan få.
På dagen mens snuppa har hvert våken har gått bort til å løpe etter henne og prøve å finne på ting, noe som ikke har hvert det letteste da hun har hatt lyst til å være i barnehagen nesten hver dag og har nesten to mnd ferie :-o
Med andre ord denne sommeren har hvert fullstendig kaotisk og med dårlig vær på det igjen gleder jeg meg til sommeren er et tilbakelagt kapittel og heller se frem mot sommeren neste år hvor mine studier ihvertfall er ferdig :-)

Takk :)

Åssen har ferien vært der da? :)

Veldig bra :) Vært en langhelg i København, på hytta og en helg i Mikkelparken.
Elllers venter en tur jeg fikk i bursdagsgave om ikke alt for lenge:D

Det beste med sommeren er likevel vært å gå gravid og se kor fin sommer guttungen har hatt:D

Det beste har vært at vi fikk vite kjønn på skattene i magen, og at vi har fått handlet inn det meste av utstyr. Jeg har bare vært hjemme, bortsett fra en tur til Haparanda og IKEA, og pga bekkenet har jeg ikke kunne gjøre stort. Blir fort kjedelig i lengden. Men jeg og samboer har fått ryddet og kastet ting i leiligheten og det er også greit når det kommer to små som trenger plass!

Beste med sommeren har vært å se magen vokse, og å kjenne de første sparkene til lille!♡ Nå teller jeg bare ned til oul - 22 dager til i dag:D

Back
Topp