Som jeg gleder meg <3

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Det er så deilig og være gravid hvis man ser bort fra kvalmen.

Det er så mye og glede seg over synes jeg.
Den voksende magen, spark, ultralyder, fødsel, amming, babykos og trilleturer <3 Herreguuud som jeg gleder meg. Iiiiik :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, som 2. gangs så kan jeg bekrefte at det er helt vidunderlig fantastisk. (Selv om vår nå er 2 år og "kare søl", og "se på meg" 100 ganger i døgnet :P) Men det er magisk, så bare gled deg :)

Jeg gleder meg sånn til spark igjen <3 Har savnet det helt siden forrige graviditet. Gleder meg å utilgjengelig tiden etterpå som nevnes... Amming kosing osv <3

Ja, som 2. gangs så kan jeg bekrefte at det er helt vidunderlig fantastisk. (Selv om vår nå er 2 år og "kare søl", og "se på meg" 100 ganger i døgnet :P) Men det er magisk, så bare gled deg :)
Jeg har en på 4 fra før så jeg vet at det er fantastisk :-)

Det er så deilig og være gravid hvis man ser bort fra kvalmen.

Det er så mye og glede seg over synes jeg.
Den voksende magen, spark, ultralyder, fødsel, amming, babykos og trilleturer <3 Herreguuud som jeg gleder meg. Iiiiik :-D

Alt utenom fødsel ja!

Venter en liten i februar ❤️

Alt utenom fødsel ja!

Personlig føder jeg heller 3 ganger enn å gå gravid... Jeg fikk alt av plager sist... svangerskapsdiabetes, bekkenløysning, søvnproblemer, kramper, halsbrann, revna magemuskel, vann i kroppen, blei himla stor, magen var diger og bare i veien. Håper dette svangerskapet blir bedre.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Alt utenom fødsel ja!

Jeg ville gjernet født flere ganger heller enn å være gravid. Gleder meg mest til fødsel og tiden etterpå.

Jeg har begynt å kjenne bekkenet allerede :s
Det er koslig med magen og spark og ul osv, men bekkenløsning er noe dritt!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har to veldig fine svangerskap bak meg, og håper på et like fint et nå.
Jeg har i alle 3 hatt kvalme, men ingen oppkast. Har hatt noe ryggvondt, men bank i bordet, ingen bekkenløsning eller andre plager!
Jeg elsker å være gravid, elsker struttende mage, spark og rundkast ;) Ja til og med å føde synes jeg er helt ålreit!

Personlig føder jeg heller 3 ganger enn å gå gravid... Jeg fikk alt av plager sist... svangerskapsdiabetes, bekkenløysning, søvnproblemer, kramper, halsbrann, revna magemuskel, vann i kroppen, blei himla stor, magen var diger og bare i veien. Håper dette svangerskapet blir bedre.

Seriøst? Veldig mye jeg hadde sagt "ja takk" til for å slippe en fødsel… nesten grunn til abort… (hadde aldri gjort da det ;) ) Men det beskriver i det minste hvor lite jeg ønsker en fødsel

Eh ja. Helt seriøst så mener jeg personlig at en vaginalfødsel er det beste for mor og barn. Å få jenta mi på brystet etter 19 timer med fødsel er det mest fantastiske jeg har opplevd. Går angst av å tenke på ks.
Firresten kan barnets genetiske arvestoff endres ved ks.

*link borte*

Last edited by a moderator:
Eh ja. Helt seriøst så mener jeg personlig at en vaginalfødsel er det beste for mor og barn. Å få jenta mi på brystet etter 19 timer med fødsel er det mest fantastiske jeg har opplevd. Går angst av å tenke på ks.
Firresten kan barnets genetiske arvestoff endres ved ks.

http://www.iflscience.com/health-an...ivery-may-cause-epigenetic-changes-babies-dna

Unødvendig og legge ut det der!!!!

Finnes noen av oss som ikke har mulighet til en vanlig fødsel. Det er ingenting jeg heller vil en og få barnet mitt på brystet etter en vanlig fødsel, men her er ikke det et alternativ!

Korttenkt. Sorry. Men får ikke sletta d nå :/

Men uansett så er det fordkning basert på ks i land der de bruker ks som standard (som en enkel løsning) og statistikk forskning er kan alltids diskuteres. Det er som på samme måte på folk diskuterer amming vs mme. Noen mener det ene er best og andre det andre.

Korttenkt. Sorry. Men får ikke sletta d nå :/

Men uansett så er det forskning basert på ks i land der de bruker ks som standard (som en enkel løsning) og statistikkforskning kan alltids diskuteres. Det er som på samme måte på folk diskuterer amming vs mme. Noen mener det ene er best og andre det andre. Mye forskning der ute. Ikke alt som er bassert på sannheter heller. Som f.eks d siste nå med at solkrem kan gi hudkreft. (Det er nå konstantert bullshit)

Men uansett så er det fordkning basert på ks i land der de bruker ks som standard (som en enkel løsning) og statistikk forskning er kan alltids diskuteres. Det er som på samme måte på folk diskuterer amming vs mme. Noen mener det ene er best og andre det andre.

Joda men den gjorde jo en som vet hun MÅ ta keisersnitt unødvendig bekymra, det er nok av bekymring rundt et svangerskap fra før! Fint du slettet det!

Beklager og håper jeg ikke tråkker noen på tærne her, men syns hverken graviditet eller fødsel er noe å skryte av :) haha !!! Og jeg har hatt både keisersnitt og vaginal fødsel :) Gleder meg til å komme hjem med nurket - som forhåpentligvis er friskt & sunt <3 <3 Så gleder meg til slutten av februar jeg! Haha :)

Hehe, jeg har gledet meg til fødsel siden forrige gang jeg fødte. Jeg synes det er en fantastisk opplevelse!
-til tross for smertene. Men jammen godt det finnes både lystgass og epidural, som jeg selvfølgelig sverger til!

gleder meg til etterpå når jeg er ikke er så sliten at jeg holder på og ramle i bakken lengre :-P
så når ungen er et par uker hehe .. Og ja jag er litt bekymra over det passa nettopp en liten baby og hadde guttungen på 2,5 guuud å sliten jeg var etterpå fordiom hun var verdens snilleste baby .. og kun våkna 2 ganger på natta for mat og hun sov helt til klokken halv 11 på morningen! kunne ha sovet i fler døgn etterpå hehe er nok fordi jeg er gravid hååper jeg at jeg er så trøøtt orker jo ikke noenting lengre ;)

Back
Topp