Solkrem

Bkno3072672

Flørter med forumet
Hva gjør dere? Vet de ikke skal ha det og være i skyggen. Men det er jo umulig. Vi har kjøpt solkrem for baby med fysisk filter

Kan smøre på utsatte steder som kinn og hender.:) Skal ikke smøre hele babyen.
Bruker cosmica 30 for barn på min.

Jeg har henne nye i vogn :p men solskjermingen er litt så som så så jeg må ofte gå ved siden av vogna eller flytte meg rundt for å skjerme for sola :p

Tror ikke du skal tenke så mye på det, prøv og smør et lite område og se om det går greit. Hvis du vet at babyen får sol på seg så er det jo bedre om babyen er smurt.

Jeg har henne nye i vogn :p men solskjermingen er litt så som så så jeg må ofte gå ved siden av vogna eller flytte meg rundt for å skjerme for sola :p

Tror ikke du skal tenke så mye på det, prøv og smør et lite område og se om det går greit. Hvis du vet at babyen får sol på seg så er det jo bedre om babyen er smurt.

Hehe.. Jeg gjør det samme - bruke meg selv til å skjerme han når vi triller. Ellers har jeg hatt med et lite pledd - som jeg ikke dekker vogna med - men som jeg bruker til å lage skygge med når vi får sol rett bak (og rett inn i vognen). Det får vi nemlig i et kvarter når vi går opp bakken hjem til oss.

Ellers smører jeg kinn, panne, nese og håndflater når jeg bærer han i bæresele. Det blir å velge det beste av to onder - solkrem eller solbrent.

Hehe.. Jeg gjør det samme - bruke meg selv til å skjerme han når vi triller. Ellers har jeg hatt med et lite pledd - som jeg ikke dekker vogna med - men som jeg bruker til å lage skygge med når vi får sol rett bak (og rett inn i vognen). Det får vi nemlig i et kvarter når vi går opp bakken hjem til oss.

Ellers smører jeg kinn, panne, nese og håndflater når jeg bærer han i bæresele. Det blir å velge det beste av to onder - solkrem eller solbrent.
Ja, ikke sant :)

Jeg har smurt litt på føttene når hun ligger i vogna og skjermen ikke dekker for. Skulle gjerne tatt av henne mer klær i denne varmen, men tør ikke.. Har blitt kortermet body og bukse, uten sokker. Har kjøpt solkrem fra acorelle på greenspirit.no den kan brukes fra 3 mnd og er uten filter :) solfaktor 50 :)

Vi triller baklengs vi :-P synes det er så vanskelig å skjerme for solen, så er enklere å dra vogna isteden når solen står mot oss :-)

Vi triller baklengs vi :p synes det er så vanskelig å skjerme for solen, så er enklere å dra vogna isteden når solen står mot oss :)
Ja, jeg snur ofte bagen. Måtte det istad, så trillet i 5-10 min med bagen "feil vei" :) Jeg har kjøpt en sånn ekstra solskjerm, men synes ikke den er så god igrunn. Funker nok bedre når solen er enda høyere enn nå :)

Ja, jeg snur ofte bagen. Måtte det istad, så trillet i 5-10 min med bagen "feil vei" :) Jeg har kjøpt en sånn ekstra solskjerm, men synes ikke den er så god igrunn. Funker nok bedre når solen er enda høyere enn nå :)
det er mulig ;) hvor fikk du tak i solskjerming til vogna? :)

Helsesøster sa de endret råd hele tiden, hun sa at man skulle smøre :) hun anbefalte å høre med apoteket, de er oppdaterte :)
de på apoteket her sa man ikke skulle smøre de under 1 år men viss man allikavell ville smøre så skulle man bruke en solkrem som ikke trekker inn i huden (husker ikke helt hva hun kalte det?) hun var for så vidt enig i at det er bedre å smøre utsatte områder nå som de begynner å bli mobile og det kan bli vanskelig å holde de i skyggen til en hver tid :p

Helsesøster sa de endret råd hele tiden, hun sa at man skulle smøre :) hun anbefalte å høre med apoteket, de er oppdaterte :)
Det fikk jeg også høre - men, bør tas med viss klype salt. Hun jeg snakket med hadde virkelig ikke peiling og ville ha oss til å kjøpe en som jeg senere har lest barn ikke skal bruke - mannen som arvet den.

Vi har kjøpt solkrem med fysisk filter. Den er fra milk & Co, kjempegod å smøre på. Bruker på hender og litt i ansiktet. Må vel smøre leggene nå når kommeren kommer.

Har ikke smurt henne med noe enda, prøver mest mulig å ha henne i skyggen eller lette klær på. Men har kjøpt en solkrem med faktor 30 jeg skal bruke,hvis jeg må. Bare smøre på utsatte steder.

Back
Topp