Bkno3072672
Flørter med forumet
Hva gjør dere? Vet de ikke skal ha det og være i skyggen. Men det er jo umulig. Vi har kjøpt solkrem for baby med fysisk filter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har henne nye i vognmen solskjermingen er litt så som så så jeg må ofte gå ved siden av vogna eller flytte meg rundt for å skjerme for sola
![]()
Tror ikke du skal tenke så mye på det, prøv og smør et lite område og se om det går greit. Hvis du vet at babyen får sol på seg så er det jo bedre om babyen er smurt.
Ja, ikke santHehe.. Jeg gjør det samme - bruke meg selv til å skjerme han når vi triller. Ellers har jeg hatt med et lite pledd - som jeg ikke dekker vogna med - men som jeg bruker til å lage skygge med når vi får sol rett bak (og rett inn i vognen). Det får vi nemlig i et kvarter når vi går opp bakken hjem til oss.
Ellers smører jeg kinn, panne, nese og håndflater når jeg bærer han i bæresele. Det blir å velge det beste av to onder - solkrem eller solbrent.
Vi triller baklengs viJeg har henne nye i vognmen solskjermingen er litt så som så så jeg må ofte gå ved siden av vogna eller flytte meg rundt for å skjerme for sola
![]()
Tror ikke du skal tenke så mye på det, prøv og smør et lite område og se om det går greit. Hvis du vet at babyen får sol på seg så er det jo bedre om babyen er smurt.
Ja, jeg snur ofte bagen. Måtte det istad, så trillet i 5-10 min med bagen "feil vei"Vi triller baklengs visynes det er så vanskelig å skjerme for solen, så er enklere å dra vogna isteden når solen står mot oss
![]()
det er muligJa, jeg snur ofte bagen. Måtte det istad, så trillet i 5-10 min med bagen "feil vei"Jeg har kjøpt en sånn ekstra solskjerm, men synes ikke den er så god igrunn. Funker nok bedre når solen er enda høyere enn nå
![]()
babyshop! Men de har på internett og..det er mulighvor fikk du tak i solskjerming til vogna?
![]()
Knall,babyshop! Men de har på internett og..![]()
Jeg har smørt på utsatte steder. Evig diskusjon det der
de på apoteket her sa man ikke skulle smøre de under 1 år men viss man allikavell ville smøre så skulle man bruke en solkrem som ikke trekker inn i huden (husker ikke helt hva hun kalte det?) hun var for så vidt enig i at det er bedre å smøre utsatte områder nå som de begynner å bli mobile og det kan bli vanskelig å holde de i skyggen til en hver tidHelsesøster sa de endret råd hele tiden, hun sa at man skulle smørehun anbefalte å høre med apoteket, de er oppdaterte
![]()
Det fikk jeg også høre - men, bør tas med viss klype salt. Hun jeg snakket med hadde virkelig ikke peiling og ville ha oss til å kjøpe en som jeg senere har lest barn ikke skal bruke - mannen som arvet den.Helsesøster sa de endret råd hele tiden, hun sa at man skulle smørehun anbefalte å høre med apoteket, de er oppdaterte
![]()