R
RoseBusk
Guest
Hvilke solkrem bruker du som voksen? Hva smører du deg med hvis du er solbrent? Jeg er brent nå enda jeg har smurt med faktor 50
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker P20 faktor 20.Hvilke solkrem bruker du som voksen? Hva smører du deg med hvis du er solbrent? Jeg er brent nå enda jeg har smurt med faktor 50
Bruker cliniderm, ulik faktor fra hvilket grunnlag jeg har. Aloe Vera er bra på solbrent hud,ei venninne sverger til yoghurt naturellHvilke solkrem bruker du som voksen? Hva smører du deg med hvis du er solbrent? Jeg er brent nå enda jeg har smurt med faktor 50
Jeg bruker cosmica, ikke faktor 50 men nok krem og ofte nok.
Aloe Vera om jeg blir solbrent. Noe som bare skjer når jeg har glemt å smøre.
Kremen er ny, jeg smører masse og hyppig. Og kremen står i gangen der det hverken blir varmt eller er sol. Fælt så påståelig du er da!Jeg bruker P20 faktor 20.
Om du blir brent med faktor 50 så har du brukt for lite, smørt for sjeldent eller kremen er gammel/oppbevart feil.
Jeg testes også ut p20 i fjor. Dog på sensommeren så da hadde jeg bra med farge fra før av. Ble jo ikke brent da. Men den sprayen lukter jo oppkast. Orker ikke bruke den pga lukta. Og klærne blir gule om jeg er så uheldig å få noe på tøyetI år tester jeg ut Cosmica. Har forskjellige faktorer, så får prøve litt forskjellig.
Eneste jeg vet helt sikkert er at jeg ikke kan bruke Nivea.
Brukte p20 i fjor og året før. Funket fint den
Om jeg blir brent eller får soleksem, smører jeg meg med fuktighetskrem.
Prøvde med Aloe Vera gele for et par år siden, og da ble jeg bare verre.