solf sin dagbok.

skulle hatt mensen i går..fremdeles ikke fått den...mmmm..spennende.
i morgen tidlig drar vi på ferie en uke..har bestemt meg for å vente til vi kommer hjem igjen før jeg tar test..vel,om jeg klarer å vente da.[:D]
 
god helg til alle sammen.stor klem fra solf.
 
HEI [:)]
her er jeg igjen da..har vært på en ukes ferie til England..turen var fin,bortsett fra at jeg var veldig kvalm og uvel inni blandt..har fremdeles ikke fått mensen..
I går på vei hjem fra forelderene våre(de bor iTelemark) så kræsjet vi med en trailer..det gikk heldigvis bra med oss,utenom at jeg er litt stiv og støl og er litt blå her og der da..
Bilen ble total vrak..
Skal ta meg en test denne uka.. gruer litt for om den er negativ igjen..vel,blir så lei meg da..men krysser fingrene i alle fall..på at den er positiv. kleeeeem,solf.
 
gleder meg til oppdatering når du tester!:-) krysser fingrene for at den blir kjempepositiv!
 
HEI [:)][:)]
Fremdeles ikke fått mensen..mmm..venter på testene jeg bestilte på nettet..når jeg får de skal det testes her [:D]
 
idag har jeg flydd hundre ganger minst på do..så nå har jeg begynt å tro det litt selv også at det kansje er en liten spire på vei..samboeren min er helt sikker..men jeg tørr ikke tro det helt,for jeg blir så skuffet atte om testen blir negativ..mmmm..
mmm..litt kvalm er jeg å..mmmm..vel,de testene får se til å komme litt kvikt..hihi.
klem,solf.
 
idag er jeg to uker over mens..om jeg ikke får de testene idag så drar jeg å kjøper meg test på apoteket..blir sprø av å vente på de..er veeeeeldig spent på hva testen viser.
 
mmmm..men..den er vel negativ nå å..er veldig usikker på om den er positiv eller negativ,samboeren min er sikker på at den er positiv..somregel er det motsatt med oss,så kansje det er et godt tegn,hihi.
innen lørdag vet vi svaret iallefall.og om den er negativ så er det bare å prøve igjen.[:)]
 
tusen takk for hilsen i dagboka:) Håper testen din er kjempepositiv!!! når bestilte du testene dine?'klem
 
HEIA..BESTILTE TESTEN OM MANDAGEN..TIRSDAG FIKK JEG BEKREFTELSE PÅ AT DE ER SENT..SÅ DE ER NOK HER SNART.[:)]
KLEM,SOLF.
 
kommer sikkert idag eller i morgen da? har du sjekket posten??
hehe, er skikkelig spent på dine vegne jeg:)
 
suuuuufs... tok test i går og en idag på morgenen.. negative begge to.....ble lei meg og veldig skuffet,selv om jeg innerst inne ikke trodde at de ville bli positive.
 
så nå håper jeg at mensen snart kan komme så vi kan fortsette  baby lagingen vår[:)].
mmmmm.om ikke mensen kommer så tror jeg at jeg tar en tur til legen.
 
 
hei..
hatt en fin helg..vi kosa oss veldig..selv om jeg har fått den hersens urinveisinfeksjonen igjen..
fremdeles ikke mens..mmmm..rare greier..lurer på å ta en ny test i slutten av uka..om ikke den er positiv tar jeg meg en tur til legen..
trenger en masssssssse baby støv jeg kansje det hjelper[:D].
klem,solf.
 
Håper du bare er treg til å produsere hcg[;)]
Ta deg en tur til legen du, godt å få snakke med noen om prøvingen også:)
Og dersom du ikke er gravid nå, så kan jo legen hjelpe dere i gang med utredning?
Krysser fingrene for deg[:)]
 
Stoooor klem fra Amodi[:)]
 
Når tester du igjen? Her kom den hersens tr igår, sinnsykt vondt!!! Men er egentlig ikke så deppa, hadde ikke helt trua på at det klaffa denne gangen heller. Så nå hopper vi inn i pp9, og håper at det klaffer denne gangen. Vi skal iallefall gjøre vårt for at det skal bli en spire[;)][:D]
 
Klem Amodi[:D]
 
[:)]heia..
har tr igjen det 21 okt. men har ikke fått mensen ennå..mmmmm..tror jeg har hoppet over en gang ..skal ta meg en ny test i morgen..eller så får jeg bare vente å se om det dukker opp noe tr den 21 da.
vi har hatt en god del i det siste å..ehm..[:D]så kansje det har blitt sådd en spire..mmm..i hope so.[:D]
 
hei..tok test i går..negativ igjen..men kjenner litt mense murring nå,så tr er nok på vei.
 
 drømte at jeg hadde fått baby i natt..ei jente som het Maria..rar drøm..moren min ville passe babyen men hun fikk ikke love..hihi..mye rart man drømmer noen ganger.skulle ønske den ble sann at jeg fikk en baby snart..sukk..
 
 
HEI..[:)]
BLIR IKKE KLOK PÅ DEN KROPPEN MIN JEG..FREMDELES IKKE MENS.. FIKK SVAR AV JORDMOR MONICA IDAG..KOSLIG Å FÅ SVAR..HUN SA JEG SKULLE VENTE LITT Å SÅ TA EN TEST TIL..OG EVENTUELT BARE VENTE Å SE..FOR ALT ER MULIG..MMMMM..TROR JEG SKAL GJØRE DET..MEN OM IKKE MENSEN HAR KOMMET INNEN 2 UKER DA GÅR JEG TIL LEGEN..BLIR SPRØ AV DENNE MERKELIGE KROPPEN MIN JEG..[8|]
 
 
[:)]hei..idag har jeg gått over tr med 4 uker..tror jammen tr har gått seg bort eller noe..hihi..mmmm..vel,var innmari svimel og kvalm i går og i natt..ok nå..ehhhh..og så har jeg vært veeeeeldig kåt i det siste..har lyst på sex hele tiden nesten jo..hihihihi[:)][:)][:D] rare greier..
 
ORIGINAL: solf

[:)]hei..idag har jeg gått over tr med 4 uker..tror jammen tr har gått seg bort eller noe..hihi..mmmm..vel,var innmari svimel og kvalm i går og i natt..ok nå..ehhhh..og så har jeg vært veeeeeldig kåt i det siste..har lyst på sex hele tiden nesten jo..hihihihi[:)][:)][:D] rare greier..

 
Mannen er fornøyd nå da tenker jeg??[;)]
 
[:D][:D][:D][:D]  hei..
lørdags morgen tok jeg to tester..begge hadde 2 tydlige streker,POSITIVE!!! [:D][:D][:D]
jeg trodde ikke de var positive så jeg ropte på samboeren min..han konstanterte at de er positive de..men,det har liksom ikke gått helt opp for meg ennå,JEG ER GRAVID!
jeg skal ringe legen idag..når han har konstantert at jeg er gravid,da først tror jeg at jeg tør å slippe gleden løs.
har en del symtomer om dagen ,er uvel/kvalm,trøtt,svimmel,og svingende humør..
klem,solf
 
Vært hos legen?
 
Back
Topp