sol vil bli mamma
Gift med forumet
[:)]Hei..syns det er kjempe kosligt med dagbok her,iallefall de jeg har vært innom,så jeg bestemte meg for å starte en dagbok her jeg også..jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i ett årstid nå..uten hell..men vi gir ikke opp ennå..vi er begge litt oppi årene,jeg er 39 0g han er 44..
I dag har jeg EL,så det blir nok litt kos i dag når samboeren min kommer hjem..vi hadde ehh..ehmm..samleie for 2 dager siden også,så kansje..vel,jeg krysser i allefall fingrene og håper at det er full klaff denne gangen.[:)]
Er det noen som har noen råd til oss her ,har hørt at det skal hjelpe å ta slimløsende hostsaft..er vist flere som har blitt gravid etter å ha brukt det..har prøvd jeg også..men det hjalp ikke for meg..så jeg lurte på om noen har et eller flere lignende råd???
stor kleeeeeem fra solf.
I dag har jeg EL,så det blir nok litt kos i dag når samboeren min kommer hjem..vi hadde ehh..ehmm..samleie for 2 dager siden også,så kansje..vel,jeg krysser i allefall fingrene og håper at det er full klaff denne gangen.[:)]
Er det noen som har noen råd til oss her ,har hørt at det skal hjelpe å ta slimløsende hostsaft..er vist flere som har blitt gravid etter å ha brukt det..har prøvd jeg også..men det hjalp ikke for meg..så jeg lurte på om noen har et eller flere lignende råd???
stor kleeeeeem fra solf.
skulle ønske at tiden gikk litt fortere..kan nesten ikke vente med at det skal bli den 25.sept.
...ikke det at man behøver det altså..men jeg føler iallefall at da blir man liksom en ordentlig familie..
)