solf sin dagbok.

sol vil bli mamma

Gift med forumet
[:)]Hei..syns det er kjempe kosligt med dagbok her,iallefall de jeg har vært innom,så jeg bestemte meg for å starte en dagbok her jeg også..jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i ett årstid nå..uten hell..men vi gir ikke opp ennå..vi er begge litt oppi årene,jeg er 39 0g han er 44..
I dag har jeg EL,så det blir nok litt kos i dag når samboeren min kommer hjem..vi hadde ehh..ehmm..samleie for 2 dager siden også,så kansje..vel,jeg krysser i allefall fingrene og håper at det er full klaff denne gangen.[:)]
Er det noen som har noen råd til oss her ,har hørt at det skal hjelpe å ta slimløsende hostsaft..er vist flere som har blitt gravid etter å ha brukt det..har prøvd jeg også..men det hjalp ikke for meg..så jeg lurte på om noen har et eller flere lignende råd???
stor kleeeeeem fra solf.
 
Gratulere så masse med egen dagbok!!
Håper den ikke blir så lang før dere sitter der med en positiv test[;)]
 
Masse lykke til!!
 
ja,vi får håpe det at det ikke tar så alt for lang tid nå..blir litt opp gitt etter alle de negative testene..og veldig skuffet også..men det gjelder å ikke gi opp håpet..men det er ikke lett,g¨år litt ut over humøret til tider..
lurte på en ting ..hva betyr alle disse forkortelsene ? jeg vet hva EL er..men det er det enneste å..uff,føler meg litt dum jeg..ehh..
 
Gleder meg til i kveld jeg..skal gjøre det veldig romantisk ..skal lage en romantisk middag til oss og så skal vi kose oss veldig etterpå..er viktig å slappe av tror jeg..så kansje vi endelig får til å bli gravide..klem fra solf.
 
[:)]tusen takk! stor keeeem fra solf
 
hihi..hadde vist en skrive feil å jeg..mente stooor klem fra solf.
 
[8|] hei..mmm..lurer på om vår romantiske kveld har fått følger,jeg hadde EL den kvelden..dagen etter var det en rar killende følelse i magen..og det første jeg tenkt var,,nå blir jeg gravid..men..det kan jo bare ha vært noe jeg har innbilt meg også..blir iallefall spennende å se fram over nå,om den følelsen jeg fikk er rikig..skal ha mensen den 25 så er vel ca 9 dager til jeg kan ta en test i såfall..
 
er det andre her inne som er rundt min alder?? jeg er 39 år..
 
[:(] uff..ble lei meg jeg,diskuterte med broren min om det å ønske seg barn..han forstår det over hode ikke hvordan det er for oss kvinner..den lengselen vi har etter å bli mor ,etter å bli gravid ,å holde en liten baby i armene...han syns jeg skulle slutte å tenke på barn.. men det går overhode ikke ann å slutte å tenke på det..det har jeg prøvd..men,det går ikke..det var akkurat det han ikke forsto,at det ikke går ann å slutte å tenke på barn..men,han har kansje rett eller?har hørt det mange ganger,at man må slutte å tenke på å bli gravid,for da blir man gravid..men,det er jo håpløst å ikke tenke på det da..noen som er enige med meg i det??
har blitt mer følsom og blir lettere lei meg etter at vi prøver å bli gravid..men det er sikkert normalt..eller?? klem,solf.
 
[:)]..kom på at jeg ikke har fortalt så mye om meg..vel,jeg er samboer med en nydelig gutt på44 år,selv er jeg 39 år..vi har vært sammen i 2 år nå..vært samboere i et år..vi er i fra telemark..men bor i aust agder,på gården som han har tatt over etter moren sin..jeg er kokk og jobber på et sykehjem..vi har prøvd å bli gravid i ett års tid nå..men som sagt,det er neimen meg ikke lett nei..
noen ganger lurer jeg på om jeg er for gammel til å bli mor..sukk,det er de dagene hvor jeg blir helt opp gitt over at det skal ta såååå innmari laaaaang tid å bli gravid.. uansett man må ikke gi opp..
 
det er iallefall veldig moro med denne dagboka,godt å ha ett sted å dele tanker å sånt..klem solf.
 
skulle ønske at tiden gikk litt fortere..kan nesten ikke vente med at det skal bli den 25.sept.
 
vi har snakket om å gifte oss om jeg blir gravid ...ikke det at man behøver det altså..men jeg føler iallefall at da blir man liksom en ordentlig familie..
noen som er enige eller uenige?
 
nei,får avslutte her for idag..må en tur ut å handle..og så hjem og rydde litt..og så er det tid for å lage middag..blir ertesuppe og pannekaker idag..mmmm..da blir esklingen min glad,er det beste han vet..[:D]
klem,solf.
 
[:)] hei å hå..
bare 7 dager igjen til jeg kan ta en test..om ikke mensen kommer da selvfølgelig...
har litt "stikking" i puppene om dagen..mmmm..men kan jo være mensen å..bruker å ha såre pupper når jeg venter mensen å ..
 
våknet med sinsyk sår hals idag,føler meg litt "grågiss" jeg..tror jeg skal ta meg en stor kopp med varm te jeg..eller kansje honning melk..
 
håper noen stikker innom dagboka mi,er skravle sjuk jeg..[:D]
 
kleeeeem,solf.
 
hei.. idag er det 6 dager til jeg kan teste..jeg har ingen symyomer,bortsett fra at det stikker litt i puppen inni blandt..tenker ikke så på at jeg kansje er gravid denne gangen.. samboeren min tror jeg er gravid nå ,siden jeg ikke tenker på det...vel,vi får vente å se om mensen kommer først..det er leeenge siden jeg har vært så rolig og avslappet i kroppen..det er jammen godt å..
moren min hadde nesten ikke symtomer da hun gikk gravid med meg..hun var litt uvel i begynelsen bare..og hadde såre pupper..kan sånt være arvelig???
idag er det nydelig høst vær ute,så nå skal jeg ut å rydde opp i blomster bedet..og kose meg ute i solskinnet. klem
 
Ja mye angående svangerskap er "arvelig".
 
oi..mmmm..så da er det kaaaansje en bite liten mulighet at jeg er gravid nå da..mmm..nei..får vente å se om mensen kommer..hadde vært moro om samboeren min har rett å da..[:D]
 
I dag er det 5 dager til jeg kan teste..mmmm..spennende..selvom det sikkert blir negativ test igjen som vanlig..[:(]
 
vi skulle hatt vært på en fjell tur denne helga,men, jeg har blitt såååå forkjøla "snuffs" at vi utsatte turen til en annen helg...
vi skal heller kose oss hjemme..[:)]mmm.
uff.jeg hater å ha tett nese..
 
ha en kjempe fin helg alle sammen. klem fra meg,solf.[:)]
 
 
 
 
 
 
[:(] ble ikke fjelltur på oss,jeg er kjempe forkjøla så vi hoppet over turen,men skal ha den til gode..
sitter her inntullet i pledet mitt ,nyser og snuffser om hverandre her,og syns egentlig veldig synd på meg selv [:)]hihi
samboeren min har dratt på jakt idag,kommer hjem i 6 tiden i kveld.
er 3 dager til jeg kan ta test nå.
så jeg skal inn på billige tester å bestille meg noen nå..
klem,solf.
 
[:D]idag fikk jeg høre noe kjeeeempe spennende.. søsteren min har gått 5 uker over tiden,hun lurer på om hun er gravid..men hun tørr ikke ta test,samboeren hennes masser på at hun skal det,jeg sa det også til henne at hun burde ta en test..men jeg forstår henne også,man blir jo ganske skuffet om den er negativ..søsteren min har to barn fra før ei jente på 16 og en gutt på snart 14..syns det hadde vært kjempe kosligt jeg om hun er gravid...tenk om både søsteren min og jeg ble gravid samtidig..mmmm..det hadde vært koslig det[:)]
 
mmmm..selvom jeg kan ta test om to dager tror jeg at jeg venter å ser om mensen kommer først..den skal jeg ha til torsdagen..altså om 3dager..spent jeg..bruker å være regel messig med mensen.
klem solf
 
Spennende da:) Jeg skal krysse alt jeg kan for deg!!! (bortsett fra beina- el i morgen)
må oppdatere med en gang du har testet!:)

stoor klem fra Amodi
 
[:)]Hei...
i morgen skal jeg ha mensen...mmmmm..om den uteblir så blir det veeeeeldig spennende.
jeg fikk endelig over talt søsteren min til å ta en test..den var negativ..hun ble veeeldig lei seg stakkar..trøster henne så godt jeg kan.
 
ops..oi..ser at klokka er så mye at jeg skulle vært på trening for 5 min siden..vel, hopper over den idag jeg da..har jo gått meg en laaang tur i solskinnet idag også da..så jeg har jo fått litt trim[:D]
klem,solf.
 
Back
Topp