Solbriller

Hamasita

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Nå som det er sol og babyene er mer ute, bruker dere alltid/aldri/av og til solbriller?

Hvor kjøper man (gode) solbriller? Jeg måtte akkurat la minsten skrike i vognen fremfor å ha han i bæresele for det var så mye sol. Skal kjøpe solbriller imorgen :)
 
Apotekene bruker å ha solbriller for babyer. Vi brukte det til vår første, og kommer til å investere i nye nå
 
Bruker det om det er veldig skart. Har også kjøpt på apoteket. De er med strikk og borrelås, så de sitter godt ☺️
 
Supert! Takk for tips :) nå er det jo påske snart også og ekstra skarp sol på fjellet.
 
Vi har brukt solbrille med strikk til alle 3.. og de har alle hatet det like mye, i begynnelsen ;)
Dog, etter litt distrahering har det gått fint =)
 
Vi kjøpte på apoteket for ei god stund siden. Et tips er å venne dem til det før de virkelig trenger det, for det er ikke alltid like populært ;) og det er kjipt om man virkelig trenger dem! :) her er minsten med sine :D
 

Vedlegg

  • 1457765144387.jpg
    1457765144387.jpg
    16,3 KB · Visninger: 52
Vi kjøpte på apoteket for ei god stund siden. Et tips er å venne dem til det før de virkelig trenger det, for det er ikke alltid like populært ;) og det er kjipt om man virkelig trenger dem! :) her er minsten med sine :D
Så nusselig <3
Vi har også harr tilvenning, sikkert lurt ;-)
 
Kjøpte på sport1 og frøkna syns det var helt greit å ha de på så lenge jeg satte de på riktig så de ikke gangde noe sted. Mye bedre å være oppe på armen med solbriller enn å sitte nede i vogna syns hu :) Men pleier å bytte på litt.
 
Bruker ikke solbriller. Gjorde ikke det med førstemann heller :) Kommer til å kjøpe det nærmere sommeren. Solen er enda svak. Jeg tar heller på en lue med brem.
 
Back
Topp