Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Blue Dome
Har ALDRI brukt UV-drakt på min ; kommer ikke til å gjøre det på minstemann heller i juni.. Solhatt, sunblock på hele kroppen, jevvnlig smøring og moderate mengder sol fungerer bra her ! SOLVETT! [;)] De har godt av litt sol på kroppen mener jeg da.. [;)]
ORIGINAL: giggsy
Har ALDRI brukt UV-drakt på min ; kommer ikke til å gjøre det på minstemann heller i juni.. Solhatt, sunblock på hele kroppen, jevvnlig smøring og moderate mengder sol fungerer bra her ! SOLVETT! [;)] De har godt av litt sol på kroppen mener jeg da.. [;)]
De har godt av litt sol på kroppen ja, det er sant det, men så er huden deres så sensitiv at det skal ikke mye til før skade skjer. UV-drakt dekker jo ikke hele kroppen, armer og ben er ikke dekket til. Man er ikke hysterisk om man bruker uv-drakt, om noen måtte mene det, Norge ligger i verdenstoppen når det kommer til hudkreft/føflekkreft så det er bare bra man er forsiktig med de små. [:)]
Jeg foretrekker uv-drakt for jeg syns det er et fæla styr å kline på hele ungen solkrem flere ganger til dagen, spesielt når ungen ikke er veldig samarbeidsvillig. [8D]
ORIGINAL: mamma.til.2
Var på rhodos når storebror var 8 uker. Da hadde vi parasoll på vogna og satt alltid under parasoll på stranda. Brukte sunblok 50 heletiden. Uv drakta blei ikke brukt, for da ble han for varm. Hadde også alltid solhatt på hode. Dett var ingenoroblemer;))
ORIGINAL: mamma.til.2
Nei det har jeg heller aldrig sett... Det må være mer for barn med varsom hud som bader og ikkje sitter i ro under en parasoll på stranda. Storegutt her er snart 4 år, og har vert i syden 4 ganger. Har aldrig blitt solbrendt eller noe. Og vi har aldrig brukt den drakta.