Solarium

Har ikke tatt solarium på mange år! Men kan bruke litt selvbruningskrem før spesielle anledninger, ellers gidder jeg ikke!

Jeg er bleik hele året :p

Jeg tar ikke sol og har heller aldri tatt det veldig mye. Ikke vært mye tid til å sole seg etter jeg fikk barn, så spesielt brun er jeg sjelden :p

Litt klaustrofobisk med solarium, men tar det 1-3 ganger når sola er helt borte på vinteren, med luka halvveis åpen :P
Har prøvd selvbruning noen ganger, men synes det lukter rart og redd for skjolder :) blir med naturlig bleik vinterhud :)

Tar gjerne et par ganger i uka (15 min max) Akkurat nå har eg hverken råd eller tid

Synes det er dødsdigg med D-vitamintilskudd og sovner nesten i varmen og musikk på øret .

Men tillater aldri meg selv å bli "oransj"..og smører godt m solfaktor i ansiktet for å passe på rynkene ;)

Tar ikke solarium. Livredd for kreft, har mistet for mange til ulike typer.

Har solarium på jobb. Bruker det 2 runder i året. Noen timer i mai,før sommeren siden jeg får så mye soleksem så er det en måte å forberede kroppen gradvis. Og en runde før jul siden jeg skal på julebord og sånn :)

Har aldri prøvd noe av det

Aldri
Nei
Går hele vinteren uten kunstig sol

Redd for kreft og blir ikke brun uansett, så da får jeg heller bare gå rundt og være bleik :p

Tar aldri solarium! Ser for meg at jeg får hudkreft med en gang :p jepp, er litt hypokonder! Også er jeg redd for å bli flekkete og oransje av spraytan :p så er hvit/gjennomsiktig på vinteren...

Back
Topp