Solarium

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Hvor ofte tar du solarium?
Bruker du selvbruning?
Syns du det er viktig å være litt brun eller går du hele vinteren uten sol?

Jeg har tatt sol kanskje 10 ganger i mitt liv:P Veldig glad i å føle meg Fresh, men jeg tar meg rett og slett ikke tiden:P Litt redd for skadene ved det også :-)

Nå har jeg ikke tatt det siden april, men pleier å ta det alt fra to til seks ganger i mnd på vinteren. Har mye penger på solkortet , kanskje jeg skal ta til onsdag?:)

Tar kun solarium før jeg evt skal til syden. Prioriterer det rett og slett ikke. Kunne kanskje brukt selvbruning, men har hatt så dårlig erfaring med det før (skjoldete og oransje). Så om vinteren går jeg dessverre rundt som et vandrende lik.

Sjelden solarium, men ofte selvbruning:)

Kan man ta sol eller bruke selvbruning når man er gravid?

Tror aldri jeg har vært så bleik som nå :P

Selvbruning tar jeg ikke. Eksperimenterte litt med det på vgs, og det ble mye skjolder. En gang jeg hadde prøvd fuktighetskrem med bruning i klødde jeg hele natta og våknet til rødt utslett, så da gav jeg opp. Tar solarium av og til, mest for å slappe av og få litt varme og d-vitamin, men er nok ikke mer enn 2-3 ganger i året, max.

Aldri. Solarium syns jeg oser kreft lang vei. :P
Jeg liker å få litt brunfarge, men helst på den naturlige måten. ;)

Ikke selvbruning, men tar solarium i perioder. Gjerne på høst og vinter. Blir så utrolig blek, og har atopisk eksem, så det hjelper litt.

Men prøver være forsiktig. Tar ikke så lenge om gangen, og tar en gang og to i uka til jeg har fått litt farge, så kan jeg ha lang pause :) Tok faktisk i dag, men da er det sikkert et halvt år siden sist :)

Jeg går hele vinteren uten, har aldri hatt behovet :-)
Prøvd et par ganger da jeg var ungdom :-P

Eg prøvde ein gong i ungdommen. Har aldri hatt noko behov for å gjere det igjen.

For meg er det liksom ein naturlig del av livet å vere brunare som sommaren og bleikare om vinteren.

Jeg har prøvd en gang og syntes det var grusomt, hjalp ikke at jeg klødd over hele kroppen etterpå heller :P så jeg går like hvit hele året :P

Brukte bittelitt selvbruning, sånn fuktighetskrem med selvbruning våren det året vi skulle gifte oss, det var nemlig lite sol å få farge på kroppen fra, og med stroppekjole var det greit med litt på armer og brystkasse. Ikke mye farge, bare litt.

Solarium har jeg aldri brukt. Om vinteren er jeg blek. Store deler an året egentlig, siden vi ferierer i Norge

Tar litt i vinterhalvåret. :)
Ca 1-2 ganger i mnd kanskje. :)

Back
Topp