Sol og sommer

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Har hatt noen dager som sol og sommer og lurer på hvor mye jeg skal tørre å sitte i solen. Skal jeg dekke til magen eller ikke?

Har lest mange råd og tips men tenkte det kunne vere kjekt og høre hvordan dere foreholdt dere til sol og varme :)
Vet jeg skal drikke mye og ta pauser ofte.
Men hva er ofte og hvor lenge er det greit å sitte i solen om gangen?

Samme her. Magen blir fort varm selv om jeg dekker den til, så jeg sitter ikke lenge før jeg går inn og slapper av.

Smører meg godt og løper inn med jevne mellomrom. Synes mini lager mye leven hvis jeg ikke dekker- så har en liten t-skjorte over magen

Hmm,vetikke, planlegger selv å ha et telt som sommer-outfit iår :P Føler meg meget lite lekker.

Jeg drikker vann med isbiter og spruter iskaldt vann på magen, da holder den seg kald

Jeg smører meg med faktor 30 og 50 (vi gravide får jo så lett pigmentflekker, men får farge uansett). Og så unngår jeg den sterkeste solen midt på dagen. Drikker MASSE vann, tar pauser sånn i hvert fall en gang i timen og pleier å ha et håndkle med kaldt vann over magen :) de små liker spesielt ikke der sterke sollyset så smart å dekke til!

Back
Topp