Sokker...

Selmaen

Glad i forumet
I alle dager, det er jo ikke mulig å finne sokker som sitter på i mer enn 5 minutter?! Hvilke sverger du til? ☺

Devokd sine ullsokker :-) og sofa sine :-)

Hos oss fungerer noen tynne sokker jeg kjøpte på h&m. 3pk som er lange og smale i formen :)

Vi liker også de smale sokkene fra h&m :-)

Tror forresten jeg har kjøpt noen av de på Lindex også. Men de må være smale, ellers sparker han de av med en gang.

Har det begynt å bli kaldt hos dere som bruker ull, eller er det tynne sokker? Min frøken er rimelig varm av seg, så usikker på om ull er tingen så tidlig. ☺

Har det begynt å bli kaldt hos dere som bruker ull, eller er det tynne sokker? Min frøken er rimelig varm av seg, så usikker på om ull er tingen så tidlig. ☺

Vi bruker tynne ullsokker ja :-) han er så klam på føttene, vare ull som ikke gjør han kald :-)

Kaldt nei, i trondheim er det over 20 grader om dagene;) men tynne ullsokker blir ikke så klamme som bomullssokker. Jeg har en skikkelig varm baby som er superklam under føttene. Ulla gjør at ikke føttene føles våte. Jeg bruker for såvidt tynne ulltrøyer til de eldste barna også jeg,så lenge det ikke er varmt nok for tskjorte og shorts. Blir ikke så klamt.

Vi bruker tynne ullsokker ja :-) han er så klam på føttene, vare ull som ikke gjør han kald :-)
Kaldt nei, i trondheim er det over 20 grader om dagene;) men tynne ullsokker blir ikke så klamme som bomullssokker. Jeg har en skikkelig varm baby som er superklam under føttene. Ulla gjør at ikke føttene føles våte. Jeg bruker for såvidt tynne ulltrøyer til de eldste barna også jeg,så lenge det ikke er varmt nok for tskjorte og shorts. Blir ikke så klamt.

Min gutt blir også fort klam på føttene. Kanskje jeg skulle prøvd tynne ullsokker på han. :-)

Andre steder enn Barnas Hus de har gode tynne ullsokker? Vi bor ikke i nærheten av den.

Back
Topp